اسماعیل پرویزی فر در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پشتیبانی امور دام کرمانشاه گفت:۲۷۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان در سطح استان توزیع می شود.
کد خبر: ۸۲۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 10 March 2020

اسماعیل پرویزی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:سهمیه گوشت و مرغ، هر کدام به میزان ۲۷۰ تن از دفتر مرکزی و ستاد تنظیم بازار کشوری برای استان ها در نظر گرفته شده و چنانچه استانی نیاز بیشتری داشته باشد می توانیم آن را فراهم کنیم و از این بابت مشکلی نداریم.

 وی افزود: در حال حاضر قیمت مرغ کاهش یافته است و با قیمت حدود ۱۲ هزار تومان در بازار عرضه می شود. با این حساب تمایل چندانی به توزیع مرغ نداریم، در واقع به این دلیل که قیمت مرغ گرم و منجمد تقریبا برابر است مشتری ترجیح می دهد مرغ گرم خریداری کند ضمن اینکه با عدم توزیع مرغ منجمد می خواهیم از مرغداران هم حمایت کنیم.

پرویزی فر تصریح کرد: ما می توانیم گوشت را در اختیار همه فروشگاه های زنجیره ای و منتخب، تعاونی های اعتبار کارمندی و کارگری و تعاونی های مصرف کارکنان نیروهای مسلح، قرار دهیم. 

وی بیان داشت: گوشت منجمد سردست گوساله را با قیمت هر کیلو ۳۸ هزار تومان در اختیار فروشندگان قرار می دهیم و آن ها با قیمت ۴۰ هزار تومان به مردم می فروشند، همه فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های منتخب صنعت معدن، تجارت، تعاونی مصرف کارمندی، کارگری، فرهنگیان، بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح می توانند گوشت را با همین قیمت خریداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار