کد خبر: ۸۳۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 15 March 2020
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶۰ واحد مسکن مهر با مشارکت اداره راه و شهرسازی استان برای مددجویان این نهاد به بهره‌برداری رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت، ایجاد سرپناهی امن برای آنان است، گفت: ۱۶۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد با مشارکت اداره راه و شهرسازی از طریق مسکن مهر صاحب خانه شدند.
مبشری اعتبار هزینه شده برای هر مسکن را ۶۱ میلیون تومان عنوان و بیان کرد: در مجموع ۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان برای این مسکن ها هزینه شده که از این مبلغ سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان آن به صورت بلاعوض از طریق کمیته امداد و مابقی تسهیلاتی است که اداره راه و شهرسازی پرداخت کرده است.
وی تصریح کرد: یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان به تازگی برای ساخت و تکمیل مسکن های مهر مددجویی پرداخت شد.
مبشری اظهار کرد: در سال جاری۲۱۰۸ مورد خدمات عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان تا آخر بهمن ماه برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۵۸۰ مورد تعمیرات، ۱۲۹ واحد احداث مسکن روستایی، خرید و ساخت ۶۲ واحد شهری، احداث ۲۲۲ مورد سرویس بهداشتی و تکمیل ۳۲ مورد واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی، ۲۲۲ مورد تعمیرات منازل سیل زده، ۲۹ مورد احداث برای سیل زدگان و ۸۳۰ مورد لوله کشی گاز تومان از مهمترین اقدامات انجام شده برای مددجویان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار