سال نو را پیشاپیش به همه‌ی شما تبریک و تهنیت عرض کرده خواهشمندیم در سال جدید کاری برای ما انجام ندهید ، ما از قول و وعده‌های شما می‌ترسیم.
کد خبر: ۸۳۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ 19 March 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ در آخرین روز و شب سال ۹۸ مردم بسیار نگران مسئولین محترم کشور هستند، مسئولین محترم در دولت ، مجلس ، مدیران کل ادارات ، وزارت خانه‌ها و ... مردم قدردانِ تمام زحمات مسئولین بوده و هستند.
ما از شما ممنونیم که در سال گذشته گرانی و تورم نداشتیم!؟
ممنونیم که قیمت اجناس افزایش پیدا نکرد؟!
سپاسگزاریم که همواره به فکر ما بودید؟!

درخواست مردم از مسئولین در شرایط فعلی چیست؟
مخصوصاً از رئیس جمهور محترم که با تعریف کردن لطیفه‌های مخصوص خودش، ما را نه خندان که متعجّب و شرمسار می‌کرد ویژه سپاسگزاریم!
از رئیس جمهوری ممنونیم که مثل ما از گران شدن بنزین خبر نداشت و آنرا از اخبار شنیده بود.
از رئیس جمهور ممنونیم که هر دفعه پس از کشته شدن تعدادی از هموطنان در حوادث گوناگون و داغدار شدن مردم در تلویزیون با خنده‌های ملیحش ما را شگفت زده کرد.
از رئیس جمهور و وزارت امور خارجه وی سپاسگزاریم که بعد از ۶ سال برجام بازی و بُتن ریزی نیروگاه‌های هسته‌ای و از دُور خارج کردن سانتریفوژها با ۲ برابر کردن تحریم‌ها دست گدایی به بانک جهانی دراز کرده‌اند.

درود به دیپلماسی فعالتان ، از وزیر امور خارجه سپاسگزاریم که هزاران پُرس غذا برای به سرانجام رساندن این دیپلماسی فعال با تیم خود در بهترین هتل‌ها میل کردند و به جهان نشان دادند که برای خود و سفرهایی که دارند به اضافه خورد و خوراک همیشه پول وجود دارد.

از مسئولین محترم سپاسگزاریم که یا برادران و فرزندان آنها به جرم اختلاس در زندان هستند و از این بابت اصلا شرمسار نیستند.
از کاندیداهای مجلس که در انتخابات بهمن ماه به مجلس راه یافته‌اند سپاسگزاریم که با برپاییِ میتینگهای انتخاباتی و دعوت از گروه‌های موسیقی نقش بسیار مهمّی در گسترش کرونا و همه‌گیری آن داشتند و بسیاری از هموطنان برای ورود وجود متبارک آنها به بهارستان از بین ما کوچ کرده‌اند.

نماینده‌های باغیرتی که با خرج زیاد و توزیع کارت شارژ ، برنج ، سیب‌زمینی ، دادن «شام و نهار» حتی توزیع چک پولهای تقلبی برای رفتن به بهارستان سلامتی مردم و جامعه را نادیده گرفتند و اکنون از ترس کرونا مردم حوزه‌های خود را فراموش کرده‌اند.

ما مردم در این ساعات پایانی سال هیچ نگرانی جز سلامتی شما دولتمردان و مجلس نشینان و اعضای شوراها و مدیران کل و ... نداریم.

لطفاً ماسک‌هایتان را بزنید و ژل ضدعفونی در جیب خود داشته باشید و در صورت کم شدن اقلام بهداشتی منازل شخصی خویش بگویید فوری برایتان آماده کنند تا ما از نگرانی خارج شویم.
لطفاً روزانه از هر طریقی که صلاح می‌دانید ما را از «تست کرونایتان» باخبر کنید دوای سوء هاضمه و فشار خون خود و سایر امراضی که دارید را هم سر وقت بخورید تا ما خیالمان راحت باشد.

ما مردم هم هیچ ملالی نداریم جُز دوری شما که امیدواریم حداقل در ایام قرنطینه و تعطیلات عید این ملال ادامه یابد و از دیدن روی شما و شنیدن صدای دلنوازی که دارید محروم باشیم تا کمتر دچار استرس و تنش‌های عصبی گردیم.

سال نو را پیشاپیش به همه‌ی شما تبریک و تهنیت عرض کرده خواهشمندیم در سال جدید کاری برای ما انجام ندهید ، ما از قول و وعده‌های شما می‌ترسیم.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار