در جنگ با کرونا رزمندگان خط مقدّم (پزشکان و پرستاران) مشاهده می‌کنند که فرماندهان آنها در اتاقهای شیک نشسته ماسک بر صورت و ژل در دست با حقوق و مزایای ستادی در جلوی دوربین ، آنها را به مبارزه و جهاد دعوت و خود در هفت سوراخ پنهان شده اند.
کد خبر: ۸۳۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 24 March 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ یک فرمانده‌ی لایق و رزم آشنا از تک تکِ نیروهایش در جنگ به جا و به موقع استفاده می‌کند. یک فرمانده‌ی لایق خود را مسئول جان تک تکِ نیروهای زیر دستِ خود می‌داند. داشتن استراتژی و چشم‌انداز و هدف تعیین کننده‌ی نوع مواجهِ با دشمن است.

یک فرمانده‌ی نالایق در همان ابتدا موجب می‌گردد نیروهایش خسته ، سرخورده و منهدم گردند. فرمانده‌ای که خود در زیر زمین بُتنی و دور از خط مقدّم پنهان شده و به نیروهایش بگوید جلو بروید بدون آنکه برنامه‌ی مشخّصی داشته باشد و بدون آنکه تجهیزات مناسب در اختیار نیروهایش قرار دهد موجب مغلوبه شدن جنگ و از بین رفتن نیروهایش می‌گردد.

فرماندهی و فرماندهان نالایق در جبهه‌ی جنگ با کرونا

یک فرمانده‌ی لایق خود را مسئول جان و سلامتی تک تکِ نیروهایش می‌داند و از دست دادن نیرو برایش عذاب آورتر و دردناک تراست تا از دست دادن فرزند و مالش در زمان هشت سال دفاع مقدّس فرماندهان دلیر و شجاع ما همیشه در خط مقدّم و نوکِ پیکان جهاد قرار داشتند و به نیروهای خود می‌گفتند«بیا» نه «برو»...

فرق است بین بیا و برو

دلاور مردان بی مثالی چون شهید باکری و شهید همّت از شهادت هم‌سنگران و هم‌رزمان و نیروهایشان می‌شکستند. زمانیکه کسی از نیروهای این بزرگواران مجروح و یا شهید می‌شد خواب از چشمانشان می‌رفت.
از همان غذایی می‌خوردند که نیروهایشان می‌خوردند ، لباس و کفش آنها ساده‌تر از لباس و کفش زیر دستی هایشان بود. در جنگ با کرونا رزمندگان خط مقدّم (پزشکان و پرستاران) مشاهده می‌کنند که فرماندهان آنها در اتاقهای شیک نشسته ماسک بر صورت و ژل در دست با حقوق و مزایای ستادی در جلوی دوربین ، آنها را به مبارزه و جهاد دعوت و خود در هفت سوراخ پنهان شده اند.

وقتی مردم مشاهده می‌کنند که نمایندگان آنها در مجلس از ابتدای شیوع کرونا بدون پرداخت وجهی کیف بهداشتی کامل شامل ماسک و ژل و ... دریافت ولی پرستاران و پزشکان در بیمارستانها و بخشهای مراقبت ویژه که در ارتباط مستقیم با بیمار و بیماری هستند فاقد امکانات اوّلیه هستند دلسرد می‌شوند و مطمئن می‌گردند که چنین نمایندگان و مسئولانی دلشان به حال مردم و پزشک و پرستار نمی‌سوزد.

وقتی مردم مشاهده می‌کنند که در اوایل اسفندماه هر روز نماینده و آقازاده و مدیر کل و معاون وزیری از مثبت شدن تست کرونایش کلیپ و فیلم یادگاری تهیّه می‌کند و آنرا به نمایش می‌گذارد آنهم در زمانی که تعداد کیت‌های تشخیصی بسیار کم و محدود بود در حالیکه مردم عادی ماسک نداشتند چگونه دلشان از چنین جنگ و فرماندهانی نگیرد.

فاتحه‌ی این نبرد از همان ابتدا خوانده شده بود

فرماندهان نالایقی که جان دوست و مال اندوزند نمی‌توانند انتظار داشته باشند نیروهای خطّ مقدم تا همیشه فریب ظاهر و وعده‌های خام و بی‌ارزش آنها را بخورند.
این فرماندهان که با درک ناصحیح از دشمن و امکانات خودی موجب پیشروی دشمن تا اتاقهای خوابشان شده‌اند و اکنون انتظار دارند با تلفات انسانی زیاد بدون داشتن امکانات و تجهیزات برنده‌ی این جنگ باشند.

و صد البته در پایان چنین جنگی رئیس جمهور ، وزیر و کارکنان ستادی وزارت بهداشت پاداش و تشویق خواهند داشت و رزمندگان دلیر خط مقدّم به فراموشی سپرده خواهند شد.

راستی آقای روحانی هوای کیش چطور است؟

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار