چرا این پزشکان بدون مرز اصرار فراوان به ماندن دارند در حالیکه با احترام به آنها گفته شده که در حال حاضر نیازی به آنها نداریم و چرا اصرار بر برپائیه این کمپ در نزدیکی اصفهان و نطنز دارند.
کد خبر: ۸۳۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 26 March 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ در گذشته‌ای نه چندان دور کشورهایی نظیر انگلیس(بریتانیای کبیر) ، اسپانیا ، فرانسه ، پرتغال و... دارای مستعمره‌های فراوانی بودند که حتی تا این اواخر هم با استعمار آنها و استثمار مردمانشان منابع طبیعی و انسانی آنها را به یغما می بردند.

کشورهای استعمارگر برای تسلّط و غلبه بر مستعمره‌های خود به هر کاری دست زده و هر روز رنگ ، رو و لباس خود را عوض می‌کردند.

یک روز در قالب مبلّغین مذهبی به کشوری وارد و به نام تبلیغ مسیحیّت زمینها و منابع آنها و در نهایت کشور آنها را تصاحب کردند و صاحبان اصلی آن سرزمین را در اردوگاه‌ها محدود و به تدریج آنان را از بین بردند.

پزشکان بدون مرز ، آری یا خیر؟

یک ضرب المثل مشهور سرخ پوستی در این زمینه وجود دارد که:
«وقتی پدران مقدّس (کشیش‌ها) به اینجا آمدند ما زمین داشتیم و آنها کتاب مقدّس در دست ولی اکنون آنها زمین دارند و ما کتاب مقدّس در دست».

یعنی آنکه مسیحیان به ظاهر آراسته و متمدن کشورهای استعمارگر با حربه‌ی دین و رواج مسیحیت تا توانستند کشورهای دیگر را چاپیدند و مردمانش را به بردگی کشیدند.

جنایتهای انگلیسی‌ها در جریان جنگ تریاک در چین و جنایات انگلیس در هند و فرانسه در الجزایر مربوط به سالهای اخیر است.

در جایی دیگر استعمار نوین به شکل دفاع از حقوق بشر و انسانیت است، کشوری شناخته شده را اشغال و کشور مجهول رژیم صهیونیستی را جایگزین فلسطین نموده و مردمان آن کشور را سالهاست که آواره و در حال نسل‌کشی هستند.

یکی از اشکال جدید استعمار گران برای سیطره بر کشورهای مستقل تحریم آنها از حقوق اولیه‌ی بشری به بهانه‌های واهی و سپس نفوذ به داخل آن کشور و به زانو در آوردن آنها تحت عنوان کمکهای بشر دوستانه میباشد.

در همین راستا ارگانهای مجهولی تحت عنوان «بدون مرز» ایجاد تا با دست آویز کردن مشکلات آن کشور در قالب این سازمانهای مجهول بتوانند به آن نفوذ و آنرا تحت اختیار خود در بیاورند.

نمونه‌ی واضح آن وضعیّت فعلی کشور خودمان است:
خار در چشممان شده‌اند
دست روی گلویمان گذاشته‌اند
از نعمتهایی که خدا در اختیارمان گذاشته به بهانه‌های واهی تحریم کرده‌اند و در حال کشتن عامدانه‌ی بیماران و مردم عادی با تحریم دارو و مواد غذایی و قطعات هواپیما و... هستند ، حال می‌خواهند در قالب پزشکان بدون مرز با فرستادن چند تخت بیمارستانی و چند کارتن قرص به کشور رخنه و اهداف دیگری را دنبال کنند.
چه بسیار افرادی که با عناوینی نظیر کارشناس محیط زیست
کارشناس فرهنگی
و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل
و یا پزشکان بدون مرز وارد کشورهای دیگر شده و زمینه‌های جنگ داخلی ، کودتا و یا جاسوسی ، نفوذ به ارکان آن کشور را فراهم نموده‌اند.

ما کشوری هستیم با غنی‌ترین منابع نفت و گاز جهان ، از شمال و جنوب دارای دریا و جنگلهای وسیع در شمال کشور و مردمانی با فرهنگ و دوست داشتنی...
آمریکا و کشورهای غربی دیگر با ایجاد پروژه‌های ایران هراسی و اسلام هراسی بی‌رحمانه ترین تحریم های غیر انسانی را بر ما اعمال کرده و اکنون انتظار دارند در قالب کمکهای پزشکی به بهانه‌ی کرونا با چند تخت بیمارستانی و چند کارتن قرص و دارو از طریق افراد فاقد عزّت نفس که همیشه دستشان به طرف کت خدا دراز است و خوشبختی و پیشرفت را فقط در رضای کت خدا می بینند به پروژه‌ی حقارت آمیز غذا و دارو که در مورد عراق و لیبی انجام و از طریق آنها خلع سلاح و تضعیف نیروهای مسلّح و بر چیدن توان موشکی ما اقدام نمایند.

چرا این پزشکان بدون مرز اصرار فراوان به ماندن دارند در حالیکه با احترام به آنها گفته شده که در حال حاضر نیازی به آنها نداریم و چرا اصرار بر برپائیه این کمپ در نزدیکی اصفهان و نطنز دارند.
به راستی این پزشک نماها
از چه راهی
توسط چه کسانی و
چرا در نزدیکی نطنز کمپ زده‌اند؟.
و هدف واقعی اشان کمک در کنترل کروناست؟
آنهم پزشکان کشوری که بیشترین درگیری و کمترین امکانات برای برخورد با آنرا در کشور خود دارند.
بهتر است آن چند کارتن قرص و چند عدد تخت را خرج بیماران و بیمارستانهای خود نمایند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار