دریای خزر نیز از بعد از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه مواج است. در روز شنبه باعبور موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در مناطق شمال غرب, دامنه های شمالی و جنوبی البرز و شمال شرق در روز یکشنبه در شمال شرق, برخی نقاط شرق و دامنه های البرز شرقی بارش پیش بینی شد .
کد خبر: ۸۳۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 02 April 2020

به گزارش تابناک مازندران، براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها در روز پنجشنبه به جز استان های سیستان و بلوچستان, هرمزگان, خراسان جنوبی, ایلام و جنوب خوزستان در سایر مناطق کشور به تناوب در بعضی ساعت بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقت در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی می‌شود. روز جمعه این وضیعت در نیمه ی شرقی کشور , شمال غرب و استانهای واقع در دامنه های البرز مرکزی رخ خواهد داد.

دریای خزر نیز از بعد از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه مواج است. در روز شنبه باعبور موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در مناطق شمال غرب, دامنه های شمالی و جنوبی البرز و شمال شرق در روز یکشنبه در شمال شرق, برخی نقاط شرق و دامنه های البرز شرقی بارش باران, رعدو برق, وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف رخ داده و سپس این سامانه نیز از کشور خارج می شود. از بعد از ظهر دوشنبه مجدد در برخی نقاط شمال غرب , سواحل غربی خزر و دامنه های البرز غربی و مرکزی بارش رخ خواهد داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار