رییس پلیس راه ایلام؛
رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه تنها افراد دارای برگه تردد معتبر از محل کار حق عبور و مرور بین شهری دارند، گفت: چگونگی اجرای این طرح و اخذ برگه تردد فردا شنبه ۱۶ فروردین ماه طی جلسه ای با حضور مسوولان استانی تعیین تکلیف و اعلام می شود.
کد خبر: ۸۳۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 04 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: به منظور کاهش حداکثری ترددهای بین شهری، کارکنان شرکت ها و کارگاه های تولیدی و صنعتی خارج شهرها فقط با در دست داشتن برگه تردد معتبر از سوی محل کار خود یا سرویس های ایاب و ذهاب شرکت حق عبور و مرور بین شهری دارند.

وی در مورد تردد کارمندان هم توضیح داد: کارمندان نیز باید برای رفتن به ماموریت یا حضور در محل کار خود که در شهری دیگر قرار داشته باشد، برگه ماموریت یا مجوز تردد از سوی محل کار خود داشته باشند.

همتی زاده یادآور شد: کارکنان شرکت ها و کارخانه های مستقر در خارج شهرها باید تا حد امکان از سرویس های ایاب و ذهاب محل کار خود استفاده کنند و برای کاهش عبور خودورها، از وسایل نقلیه شخصی برای تردد استفاده نکنند.

وی اضافه کرد: اگر به هر عنوان محرز شود که فردی از برگه تردد صوری یک شرکت یا کارگاه تولیدی برای تردد خود استفاده کرده با آن فرد و صادر کننده مجوز صوری برخورد قانونی انجام می شود.

همتی زاده افزود: از ۱۳ اسفند ماه تا کنون که طرح کاهش ترددهای جاده ای در ایلام انجام شده است، تردد بین شهری در جاده های مواصلاتی ۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار