مدیر رسانه شرجی از برگزاری کنسرت‌های آنلاین موسیقی برای نخسیتن بار در استان هرمزگان از یک رسانه اینترنتی خبرداد.
کد خبر: ۸۳۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 06 April 2020

محمدجواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» اظهار کرد: سایت شرجی از سال 89 با هدف اعتلای فرهنگ و هنر استان هرمزگان به ویژه موسیقی آغاز به فعالیت کرد و در این راه با برگزاری کنسرتها، جشنواره‌ها و رویدادهای موسیقی ویژه استان هرمزگان توانست نام خود را مطرح کند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد ویژه سایت شرجی سبب شد در سال 90 عنوان برنده بخش مردمی جشنواره وب ایران را در حوزه مجله‌های آنلاین کسب کند، خاطرنشان کرد: به دنبال پیشرفت فناورهای نوین نیز شرجی نخستینها را به نام خود ثبت کرد که در این راه اولین سامانه بلیط فروشی آنلاین در استان هرمزگان، پخش زنده کنسرت به صورت صوتی برای نخستین بار در کشور، مشارکت در تولید و پخش آهنگ ترانه‌های ماندگار هرمزگان و نخستین رادیو اینترنتی تخصصی موسیقی در استان را نیز شامل می شود.

تنها رسانه دارای مجوز پخش کنسرت‌های آنلاین در هرمزگان «شرجی» است

مدیر رسانه شرجی با بیان اینکه در سال 96 نیز برای نخستین بار در هرمزگان سرویس مولتی مدیا در اینترنت را آغاز کرد، اظهار کرد: تولید برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در این مدت بدون چشمداشت مالی و صرف حمایت و توسعه فرهنگی و هنری و اعتبار هرمزگان در این مدت در کارنامه شرجی به ثبت رسیده است.

رسولی با اشاره به اینکه پخش کنسرت‌های آنلاین از جمله رضا صادقی، گروه داماهی، محمد معتمدی و هنرمندان استان هرمزگان با کیفیت مناسب از دیگر افتخارات رسانه شرجی است، ادامه داد: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با اداره کل صدور مجوز و امور رسانه ها سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی نیز مجوز پخش کنسرت‌های آنلاین جشنواره جشنخونه استان هرمزگان به مدت 15 شب نیز برای نخستین بار به عنوان نماینده هرمزگان کسب شد.

وی با اشاره به اینکه این مجوز برای نخستین بار به یک رسانه هرمزگانی اعطا شده است، بیان کرد: تمامی این کنسرت‌ها تحت نظارت دستگاه‌های ذی ربط بوده و امیدوارم اوقات خوشی برای مردم هرمزگان و کشور در این ایام مقابله با کرونا رقم بزنیم.

وی با تشکر از حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، اضافه کرد: در این راه همکاری انجمن‌های هنرهای نمایشی و موسیقی استان هرمزگان در معرفی هنرمندان جهت اجرا قابل تقدیر است.

رسولی همچنین در خصوص ورود رسانه شرجی به عرصه نمایش نیز گفت: از سال 97 با همکاری انجمن هنرهای نمایشی شرجی در پوشش رویدادهای تئاتر استان هرمزگان و برگزاری جشنواره تئاتر استانی و معلولین کشور نیز توانست برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیافزاید.

وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه‌های جشنواره فیلم فجر در بندرعباس در سال 97 از دیگر رویدادهای برگزار شده شرجی بود.

مدیر رسانه شرجی با اشاره به راه اندازی نخستین نرم افزار کاربردی فرهنگ و هنر استان هرمزگان با قابلیت نصب بر روی تلفنهای همراه، افزود: در این نرم افزار انواع خدمات فرهنگی و هنری وجود دارد و علاقه مندان با مراجعه به سایت www.sharji.me نیز این نرم افزار را بارگیری کنند.

رسولی همچنین از برگزاری سومین جشنواره موسیقی شرجی در سالجاری خبرداد و اضافه کرد: همچون گذشته تولید و پوشش برنامه‌های مذهبی از جمله یادواره شهدا، مراسم عزاداری ها، جشنواره آواها و نواهای مذهبی و پوشش رویدادهای قرآنی و دینی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی در پایان از همکاری شرکت ایرانیان فیلم خلیج فارس در همکاری تنگاتنگ و تولید برنامه‌های هنری نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار