سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بیانیه امروز فدراسیون بسکتبال مبنی بر پایان لیگ برتر بدون معرفی قهرمان، گفت: رای فدراسیون ناعادلانه و غیر منصفانه بود و این رای دل مردم گرگان را شکست.
کد خبر: ۸۳۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 15 April 2020

آرش فولادیان در نشست خبری که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تیم شهرداری گرگان در پایان ۲۶ بازی که در لیگ برتر بسکتبال امسال برگزار شد، با اقتدار صدر نشین شد. شهرداری تنها در دو بازی دور رفت نتیجه را واگذار کرد و تمامی بازی‌های دور برگشت را با اقتدار پیروز شد.

وی افزود: با قدرت آماده بودیم که در مرحله پلی‌آف حضور پیدا کنیم و با قهرمانی در لیگ برتر، کاپ را به مردم گرگان هدیه کنیم.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بیانیه فدراسیون، تصریح کرد: با اختلاف چند ساعت بعد از انتشار بیانیه فدراسیون بسکتبال مبنی بر اتمام لیگ بدون اعلام قهرمان، ویدئویی از ریاست فدراسیون منتشر شد که در آن آقای طباطبایی گفته "ملاک، رنکینگ سایت رسمی فدراسیون است" که در این صورت جای سؤال دارد که چرا مستقیماً آقای طباطبایی اعلام نکرد که شهرداری گرگان قهرمان لیگ است. انتظار داریم که آقای طباطبایی اعلام کند که شهرداری گرگان تیم اول رنکینگ فدراسیون و قهرمان لیگ است.

فولادیان خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون قدری تصمیم جسورانه‌تر و باشهامت‌تری می‌گرفت، تیم‌ها را از بلاتکلیفی نجات می‌داد. اگر قرار باشد که ما به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی شرکت کنیم، باید از همین الان تدارک لازم را بیاندیشیم. مگر می‌شود ندانیم که در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم یا نه و با بازیکنان قرارداد ببندیم؟ حتی اگر بخواهیم با آقای شاهین طبع هم ادامه دهیم باید تکلیف ما مشخص شود.

وی بیان کرد: اگر به‌زعم تیم‌های دیگر می‌تواند نتیجه‌ای دیگر رقم بخورد، با توجه به اینکه المپیک به تعویق افتاده می‌توانستند مسابقات را سه ماه عقب بیاندازند و پلی‌آف از سر گرفته می‌شد. ما آمادگی داریم هر زمانی که شرایط عادی شد و فدراسیون تشخیص داد در پلی‌آف بازی کنیم و منتظریم جشن قهرمانی را در گرگان بگیریم.

سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان کرد: فدراسیون اعلام کرده که نظر تیم‌ها را گرفته اما با اطلاعی که داریم علاوه بر شهرداری گرگان تیم‌های شهرداری بندرعباس و پتروشیمی بندر امام موافق پایان لیگ با قهرمانی گرگان و تیم‌های نفت آبادان، شیمیدر و مهرام مخالف معرفی قهرمان و پایان لیگ بودند و دو تیم دیگر نیز نظر ممتنع داشتند. فدراسیون در شرایط مساوی نظر به پایان لیگ، بدون معرفی قهرمان کرده است.

فولادیان خاطرنشان کرد: تیم شهرداری گرگان از یک کارخانه صنعتی حمایت نمی‌شود یا یک هلدینگ اقتصادی نیست، بلکه هزینه آن از جیب شهروندان تأمین می‌شود. تیمداری شهرداری، به‌عنوان یک پروژه اجتماعی محسوب می‌شود زیرا این شهر هزاران هوادار بسکتبال دارد که این ورزش با پوست و گوشت آن‌ها عجین است. دوست داشتیم که امسال با حضور هواداران گرگانی جشن قهرمانی باشکوهی را برگزار کنیم. تمام این تلاش‌ها را تیم فنی و مدیریتی شهرداری گرگان انجام می‌دهد تا دل مردم را شاد کنند.

وی گفت: برخی از فدراسیون‌های کشورمان از جمله هندبال و والیبال با مشخص کردن قهرمان، به لیگ خاتمه دادند؛ انتظار داریم که فدراسیون بسکتبال هم با اصلاحیه و اندکی تحمل، تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند و بگویند که گرگان قهرمان است یا نیست.
ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار