کد خبر: ۸۳۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 16 April 2020

به گزارش «تابناک»؛ حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان به پاس تلاش و زحمات بی‌ بدیل و بی دریغ کادر درمانی و بهداشت بسته‌های مواد غذایی به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اهدا کرد.

بسته‌های اهدایی که شامل ۱۱۰۰ پک حاوی مواد غذایی و میوه هست که به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحویل داده شد.

ترخیص سریع و خارج از نوبت اقلام و کالاهای بهداشتی در دستور کار است

ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی در اینباره به خبرنگار «تابناک» گفت: اهدای بسته‌های مواد غذایی، کمترین کاری بود که می‌شد در جهت پاسداشت فداکاری ها و از خودگذشتگی های پرسنل و کادردرمانی انجام داد.

وی همچنین افزود ما باید برای کادر درمان شامل پزشکان، پرستاران و دیگر عزیزان شاغل در بیمارستانها همچون نزدیکان خود نگرانی داشته باشیم و تنها راه رفع این نگرانی‌ها قطع زنجیره‌ی انتقال ویروس منحوس کرونا میباشد و می‌توان با کمی صبر بیشتر و عدم حضور غیرضروری در اماکن عمومی به این غائله خاتمه بخشید.

مدیرکل گمرک شهید رجایی در پایان با آرزوی سلامتی برای زحمت‌کشان و ایثارگران عرصه‌ی درمان و همچنین مبتلایان افزود: گمرک همانگونه که تاکنون ثابت کرده است در راه مقابله با این ویروس در حیطه‌ی خود از هیچ کاری دریغ نکرده و تمام سعی و تلاش ما همچون اوایل شیوع ویروس کرونا ترخیص سریع و خارج از نوبت اقلام و کالاهای بهداشتی است.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار