استاندار هرمزگان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد بین شهرستان‌ها در درون هر استان از امروز برداشته می شود.
کد خبر: ۸۳۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 12 April 2020

محدودیت تردد درون استانی با تصميم ستاد ملی مقابله با کرونا برداشته شدبه گزارش «تابناک»؛ فریدون همتی پس از حضور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تصمیمات این ستاد، عنوان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد بین شهرستان‌ها در درون هر استان از امروز برداشته می شود اما محدودیت سفر بین استان ها تا یکم اردیبهشت ادامه دارد و در این زمینه کنترل و مراقبت جدی در ورودی های استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: اما با توجه به وجود ویروس کرونا، مردم همچنان باید از رفت و آمد و تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورتی که بیرون آمدن آنها ضرورت ندارد، در خانه بمانند.

استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز به کار تدریجی برخی از فعالیت ها و بازگشایی کسب و کارهای کم ریسک، افزود: افرادی که باید برای کسب و کار خود بیرون از خانه بیایند باید حتما تمامی پروتکل های بهداشتی را در فعالیت های خود رعایت کنند.

همتی مهمترین عامل در شکست ویروس کرونا را همکاری و مشارکت مردم در رعایت توصیه ها، فاصله گذاری و عمل به دستورالعمل های بهداشتی دانست و بیان داشت: از همه مردم می‌خواهیم تا در انجام فعالیت ها، مراقبت از خود و دیگران را انجام دهند و ایجاد تجمع و ازدحام در یک نقطه نداشته باشند.

وی تصریح کرد: در وسایل حمل و نقل عمومی نیز باید فاصله گذاری بین افراد به طور جدی رعایت شود تا شاهد ازدحام و شلوغی نباشیم.

محدودیت تردد درون استانی با تصميم ستاد ملی مقابله با کرونا برداشته شد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار