معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: خوشبختانه در استان هرمزگان وضعیت گرایش مردم به اعتیاد از میانگین کشوری پایین تر است.
کد خبر: ۸۳۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 05 February 2020

وضعیت گرایش مردم هرمزگان به اعتیاد از میانگین کشوری پایین‌تر است

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ سعید ناجی روز گذشته(۱۵ بهمن) در همایش یاری گران زندگی در بندرعباس، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، افزود: امیدواریم استان در دهه فجر شاهد فجر دیگری در عرصه کنترل، پیشگری، مقابله و مبارزه با مواد مخدر باشد و بتوان گام های موثری در ریشه کنی این پدیده شوم در جامعه برداشت.

وی با بیان اینکه هیچ کس از مضرات پدیده شوم اعتیاد در جامعه مصون نیست، بیان کرد: مقابله و مبارزه با مواد مخدر یک مسئولیت همگانی است و همه باید برای ریشه کنی با این پدیده شوم تلاش کنند زیرا هیچ فرد و خانواده ای نمی تواند ادعا کند که من و خانواده ام در این خصوص مصون هستیم.

ناجی خاطر نشان کرد: برای مصون نگهداشت خود و خانواده در برابر این پدیده شوم و خانمان سوز همگان با هم متحد شود و در مسیره مقابله و مبارزه با مواد مخدر تمامی افراد جامعه باید گام بردارند.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی تمامی دستگاه های متولی در امر مبارزه با مواد مخدر در استان، گفت: نیروی انتظامی و تمامی دستگاه ها و ارگان های که در مبارزه با مواد مخدر نقش دارند به واسطه تلاش شبانه روزی توانسته اند تا میزان قابل ملاحظه ای با این پدیده برخورد کنند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرور استمرار مقابله و مبارزه با مواد مخدر تاکید کردو گفت: در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد تا بتوان موجبات پیشگیری از اعتیاد و آسیب های آن را در جامعه فراهم کرد.

ناجی تصریح کرد: عملکرد مسئولان مبارزه با مواد مخدر به تنهایی برای مقابله با این پدیده شوم کافی نیست بلکه باید مردم نیز باید در این عرصه نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود: باید تمامی افراد با همدلی و اتحاد برای کاهش آسیب های مواد مخدر در جامعه اقدام کنند، به قول سعدی شاعر بزرگ پارسی، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار، این شعر باید در عرصه مقابله و مبارزه با مواد مخدر سر لوحه کار ما باشد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار