استاندار هرمزگان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۱۳ پروژه در جزیره ابوموسی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۳۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 10 February 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ فریدون همتی در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر جزیره ابوموسی اظهار کرد: توفیق شد که درایام الله دهه فجر به همراه مسئولان استان در میان مردم ابوموسی حضور پیدا کنیم. با تلاش فرمانداری، شهرداری و دستگاه‌های مختلف ۱۳ پروژه در این جزیره افتتاح شد.

وی عنوان کرد: ۵۲ واحد مسکونی، بوستان بانوان، خیابان ورزش و تامین آب شرب رینگ دور جزیره از جمله پروژه‌های افتتاح شده در دهه مبارک فجر بود.

ابوموسی۱۳ پروژه در جزیره ابوموسی افتتاح شد

استاندار هرمزگان ابراز داشت: کلنگ ساختمان مرکز رادویی شهرستان ابوموسی نیز در این سفر به زمین زده شد.

همتی تصریح کرد: توسعه اسکله شهر ابوموسی به عنوان اصلی‌ترین اسکله این منطقه و معابر جدیدی که در حال ساخت است مورد بازدید قرار گرفتند که دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز بودند.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه‌ دولت و هماهنگی بسیار خوب نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث شده است که سرعت اقدامات در این جزیره افزایش پیدا کند و دائما شاهد اتفاقات خوب در جزیره ابوموسی باشیم.

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که از گردشگران سراسر کشور دعوت می‌شود که به این جزیره سفر کنند، گفت: هر روز از بندرعباس به جزیره ابوموسی پرواز برقرار است و یک روز در میان نیز از طریق بندرلنگه سفر دریایی به این جزیره برقرار است.

همتی اذعان کرد: در ایام عید تعدادی شناور جهت تسهیل رفت و آمد به جزیره ابوموسی به ناوگان حمل و نقل دریایی این شهرستان افزوده خواهد شد. به مسئولان مربوطه نیز ابلاغ شده است که تدابیر لازم جهت اقامت مسافراد در این جزیره به سرعت پیش بینی شود.

وی بیان داشت: امیدوارم در ایایم تعطیلات عید و اسفندماه شاهد حضور گردشگران از سراسر ایران در این جزیره باشیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار