استاندار هرمزگان گفت: با توجه به راه اندازی دو واحد تولید ماسک و لوازم بهداشتی و پیشگیری از بیماری های مسری برای بیمارستان ها و مصرف شهروندان در هرمزگان، تا پایان هفته جاری، اولین محصولات تولیدی این دو واحد، وارد بازار استان می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 03 March 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ فریدون همتی در نشست با اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به راه اندازی دو واحد تولید ماسک و لوازم بهداشتی و پیشگیری از بیماری های مسری برای بیمارستان ها و مصرف شهروندان در هرمزگان، تا پایان هفته جاری، اولین محصولات تولیدی این دو واحد، وارد بازار استان می‌شود. 

وی ادامه داد: رعایت عمومی نکات بهداشتی در جامعه بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است و این موارد باید مورد توجه باشد.

تا پایان هفته محصولات پیشگیری از بیماری های مسری در هرمزگان توزیع می شود

استاندار هرمزگان افزود: با استقرار تیم های کنترل کرونا ویروس در ورودی های هوایی، دریایی و زمینی استان، تلاش می‌کنیم از انتقال این بیماری، پیشگیری شود.

همتی با اشاره به اقدامات خوب دولت برای ایجاد امکانات بهداشتی و درمانی در هرمزگان، اظهار داشت: ایجاد ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان از اقدامات مهم این دولت است که این تخت های جدید به تدریج در حال راه اندازی هستند. 

وی از تلاش و کوشش جهادی و شبانه روزی پرستاران در راستای رسیدگی به بیماران و مقابله با بیماری کرونا، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: رفع مسائل و مشکلات جامعه پرستاران استان هرمزگان را با جدیت و به عنوان یک اولویت مهم پیگیری می‌کنیم. 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم با به کارگیری تمامی امکانات برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان اتخاذ شده و با تلاش پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی، خدمات رسانی در حال انجام است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار