استاندار هرمزگان گفت: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان، گردشگر پذیرفته نمی‌شود و در این راستا تا اطلاع ثانوی به گردشگران در هرمزگان، خدمات ارائه نخواهد شد.
کد خبر: ۸۳۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ 06 March 2020

برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان گردشگر پذیرفته نمی‌شود/تا اطلاع ثانوی به گردشگران خدمات ارائه نخواهد شد

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، عنوان کرد: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان در این نشست مصوب شد که برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان، گردشگر پذیرفته نشود و در این راستا تا اطلاع ثانوی به گردشگران در هرمزگان، خدمات ارائه نمی‌شود.
وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران، از انجام سفر و ترددهای درون و برون استانی غیرضروری به طور جدی پرهیز کنند.
استاندار هرمزگان افزود: برای کمک به تامین بیشتر اقلام مورد نیاز بهداشتی در استان، پیگیری های مناسبی صورت گرفته و در این راستا واحدهای تولید الکل، ژل های ضدعفونی و ماسک در استان به تدریج در حال راه اندازی و فعال شدن هستند.
همتی تصریح کرد: پشتیبانی مناسب از بیمارستان ها و مراکز درمانی هرمزگان در راستای تامین اقلام پزشکی و بهداشتی انجام شده و این امر با جدیت ادامه خواهد داشت.
وی گفت: ضدعفونی مکان های عمومی نیز به صورت روزانه در شهرهای استان هرمزگان ادامه دارد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم با رعایت تمامی توصیه های بهداشتی به کاهش بیماری کرونا کمک کنند و باید با انجام مراقبت‌های جدی، همه تلاش کنیم که این ویروس را شکست دهیم.
همتی بیان داشت: از مردم هرمزگان می‌خواهیم تا به استان هایی که این ویروس در آنها آلودگی بیشتری دارد، مسافرت نکنند تا دامنه آلودگی این ویروس کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار