مراڪز تجاری با رعایت پروتڪل‌های بهداشتی در ساعات معین مجاز به از سرگیری فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۴۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 19 April 2020

بازارهای قشم با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعات معین بازگشایی می شوند

به گزارش تابناڪ فرماندار شهرستان قشم گفت: با توجه به سخنان رئیس جمهور و دستور استاندار هرمزگان، هماهنگ با سراسر ڪشور مجتمع های تجاری و بازارهای قشم از یڪ اردیبهشت در ساعت معین مجاز به از سرگیری فعالیت هستند.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری ڪرونا در قشم افزود: ساعت ڪار بازار ۸ تا ۱۸ است و واحدهایی ڪه در شمار مشاغل پر خطر نیستند و هفته گذشته بیرون از مجتمع ها شروع فعالیت داشته‌اند با رعایت دقیق پروتڪل ها مجاز به فعالیت در مجتمع ها خواهند بود.

علیرضا نصری تاڪید ڪرد: عدم رعایت دستورالعمل ها موجب برخورد و جلوگیری از فعالیت می شود و بازرسین با جدیت تحرڪات را رصد می ڪنند.

وی ادامه داد: وضعیت بهداشتی مجتمع های تجاری و تطابق آن ها با دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مورد بازدید میدانی و بررسی ڪارشناسان شبڪه بهداشت قرار گرفته و روند از سرگیری فعالیت پس از اطمینان ڪارشناسان مرتبط انجام می شود.

نصری با اشاره به از سر گیری فعالیت صنوف ڪم خطر طبق مصوبه شورای سلامت شهرستان ادامه داد: ۵ اردیبهشت پایان فرصت ثبت درخواست بازگشایی فعالیت درسامانه SALAMAT.GOV.IR است و مشاغل پرخطر در مجتمع ها همچنان فعليتشان ممنوع می‌باشد.

فرماندار شهرستان قشم از قشموندان خواست: فاصله گذاری اجتماعی، مراقبت های فردی و پرهیز از تجمع های غیر ضرور در اماڪن عمومی را برای حفظ سلامت خود را به عنوان اصلی ضروری مورد توجه قرار دهند

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
با سلام.. لطفا نسبت به تردد خودرو ها که ساکن قشم نیستند از اسکله پل و بافت را شفاف سازی کنید... ممنون
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
با سلام.. لطفا نسبت به تردد خودرو ها که ساکن قشم نیستند از اسکله پل و بافت را شفاف سازی کنید... ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار