فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه میدان دام ماهیدشت تعطیل نمی‌شود، گفت: نظارت‌ها را در بحث ضدعفونی مداوم این محل بیشتر می‌کنیم.
کد خبر: ۸۴۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 26 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس، فضل‌الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: متقاضیان وام یک‌میلیونی که اشتباها وارد سایت هدفمندی یارانه شدند و گزینه اهدای یارانه را زده‌اند، نگران قطع یارانه نباشند.

وی خطاب به این افراد، گفت: نیاز به مراجعه حضوری به فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست، سازمان هدفمند یارانه‌ها و وزارت تعاون طی اطلاعیه اعلام کرده یارانه این افراد همچنان برقرار و پرداخت می‌شود.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: اگر چنانچه برای افرادی یارانه واریز نشد با مراجعه سایت ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها اعتراض خود را ثبت و با اعلام شماره تلفنی نتیجه اعتراض به آن‌ها پیامک می‌شود.

وی تصریح کرد:کسانی که هم قصد جدا کردن یارانه خانوار را دارند مانند خانواده‌های زندانی، خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها متواری است یا به هر دلیلی به دفتری که در محل ساختمان بخشداری مرکزی است مراجعه کنند تا با راهنمایی همکاران در آن دفتر و همکاری پلیس‌+ 10 کار آن‌ها انجام شود.

رنجبر در توضیح تمهیدات لازم برای ماه رمضان، گفت: اغذیه‌فروشی‌ها، سالن‌های غذاخوری و آبمیوه فروشی‌ها براساس دستورالعمل پلیس اماکن تعطیل است، جزء در مواردی که اداره اماکن به دلایلی به برخی از غذاخوری‌ها (به خاطر مسافرها) مجوز فعالیت را داده است.

وی تصریح کرد: فرمانداری تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند مجوز فعالیتی را به آبمیوه‌فروشی‌ها و یا ساندویچی‌های سطح شهر بدهد این امر براساس یک سیستم برنامه‌ریزی و دستورالعملی در سراسر کشور است.

این مسؤول در ارتباط با فعالیت مساجد نیز، گفت: مساجد فعال هستند برای پخش اذان، قرائت قرآن و برخی امورات مانعی ندارد، ولی فعلا اجتماع و فعالیت جمعی ندارند چون خطر انتقال این ویروس در اجتماعات است.

وی تصریح کرد: تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، آنچه که فعلا در این زمینه مطرح است اجتناب از تشکیل اجتماعات است.

رنجبر در توضیح طرح فاصله‌گذاری هوشمند، افزود: به لحاظ اینکه در شرایط سخت اقتصادی هستیم و با توجه به تحریم‌های ظالمانه که دشمن علیه ملت بزرگ ایران اعمال کرده فعالیت کسبه با ریسک متوسط و کم‌ریسک در قالب این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مختص هر صنف آغاز شده است.

وی به تجمعات خیلی زیاد میدان دام ماهیدشت کرمانشاه اشاره و بیان کرد: نمی‌توانیم میدان دام را تعطیل کنیم به خاطر اینکه روی قیمت گوشت تاثیر می‌گذارد، باید با در نظر داشتن شرایط اقتصادی تعادل بازار را حفظ کنیم، چون دام تامینی کشتارگاه از همین میدان دام است و براساس شواهد ضدعفونی این محل انجام می‌شود اما نظارت‌ها را در بحث ضدعفونی مداوم آن بیشتر می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار