اگر با تن زخمی و بیمار از مهلکه بیاد بیرون، حقوق دوران بیماری را به وی نمیدهند! چون روال ساری و جاری در کشور اینه که پزشک حق بیمار شدن و مرخصی استعلاجی ندارد! حتی اگر برای نجات جان دیگران مجروح شده باشد!
کد خبر: ۸۴۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵ 07 May 2020

آیا می‌دانستید:
قیمت پراید = آلت قتاله و افتضاح ملی! شده ۹۰ میلیون تومان!
تعرفه پزشک متخصص در سال ۹۹ هم شده ۴۹۲۰۰ تومان!
حداقل قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری در نقطه متوسط تهران ۲.۵ میلیارد تومان
دستمزد رسمی یک مشاور املاک بابت نوشتن قرارداد بین طرفین، نیم درصد از هر طرف ( غیر رسمی یک درصد) یعنی برای اون آپارتمان میشه ۲۵ میلیون تومان!

یک پزشک متخصص با بیشتر از ۱۸۰۰ ویزیت، تازه میتونه پراید بخره!

یعنی یک پزشک متخصص تو این مملکت برای خریدن یک پراید = افتضاح ملی، باید ۲۷ سال درس شبانه روزی بخونه و طرح = بیگاری بگذرونه و بعد با بیشتر از ۱۸۰۰ویزیت در مطب، تازه میتونه یه پراید بخره!

ولی یک مشاور املاک حتی با تحصیلات زیر دیپلم با کمتر از ۴ قرارداد حداقلی ملک، میتونه همون پراید رو بخره!

ولی در یک سیستم معیوب هیچ کسی در مورد اون مشاور املاک، صحبت از کارتخوان و مالیات و درآمد نجومی و... نمیکنه!
ضمناً اون مشاور لزومی ندارد در بحرانهایی مثل کرونا، جانش را کف دستش بزارد و برود وسط آتش...! که اگر بره در آتش و جان خودشو از دست بده، نهایتاً لطف میکنن یه لقب شهید به او می‌دهند!

و اگر با تن زخمی و بیمار از مهلکه بیاد بیرون، حقوق دوران بیماری را به وی نمیدهند! چون روال ساری و جاری در کشور اینه که پزشک حق بیمار شدن و مرخصی استعلاجی ندارد! حتی اگر برای نجات جان دیگران مجروح شده باشد!

حالا فهمیدین علت اینکه رسانه میلی ، مدتهاست به پزشکان حمله میکنند و از هر اقدامی برای تخریب آنها بین مردم، دریغ نمیکنن چیه!؟

*عقده‌ شخصی
*مقایسه با بیسوادی خود
*وحشت از محبوبیت پزشکان بین مردم
*نگرانی از نفوذ پزشکان و جایگزینی آنها به عنوان قشر مرجع در جامعه
و در نهایت ترس از نخبگان ، به دلیل اینکه:
نا آگاهی، کم سوادی و عوامزدگی جامعه، موجب: رونق بساط شیادان فروشنده عنبر نساء و روغن بنفشه و ادرار شتر و افزایش مریدان مکتب جهل و جنون و خرافه‌ی آنها شده و باعث گسترش ، رشد فساد ، بی عدالتی ، تبعیض ، اختلاس ، رانتخواری و کسب ثروت‌های افسانه‌ای باد آورده می‌شود.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار