کد خبر: ۸۴۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 11 May 2020

با محصولات جدید ایران رادیاتور آشنا شوید

تابناک/شرکت ایران رادیاتور با بیش از چهل سابقه در تولید، اولین بار رادیاتور آلومینومی را به بازار تاسیسات ایران عرضه و با استقبال خوب مصرف‌کنندگان محصولات جدیدی را به تولیدات خود اضافه کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت ایران رادیاتور فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ با تعداد اندکی کارگر ساختمانی و فضایی ۱۵۰۰ متری به منظور کمک به صنایع ریخته گری در آن سال‌ها که در حال پیشرفت بود، آغاز کرد. در آن سال‌ها با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط خاصی که در کشور حکمفرما بود نیاز به پیشرفت و صنعتی شدن پیش از پیش احساس می‌شد. لذا شرکت ایران رادیاتور تصمیم گرفت خط تولید رادیاتور آلومنیومی را که تا به امروز از خارج از کشور وارد می‌شد راه اندازی کند.

این نیاز با توجه به ساخت و ساز ساختمان‌ها که حالا رونق گرفته بود بیش از پیش احساس می‌شد. در سال ۱۳۵۹ بود که برای اولین بار رادیاتور آلومینومی ایران رادیاتور به بازار تأسیسات ایران عرضه شد. با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این رادیاتور شد شرکت ایران رادیاتور مجبور به توسعه کارخانه خود برای تولید بیشتر شد و در سال ۱۳۶۶ کارخانه بزرگ با قابلیت توسعه در رشت را احداث کرد. در همان سال‌ها بود که ایران رادیاتور توانست با کمپین معروف عمو یادگار جای خود را در خانه ایرانیان بیش از پیش باز کند و فروش و تولید خود را بسیار بالا ببرد. در همین سال‌ها نادر شکیب موسس شرکت ایران رادیاتور تصمیم به تولید محصولات جدیدتری همچون حوله خشک کن برای داشتن سهم بازار بیشتری از بازار تأسیسات ایران را گرفتند.

در دهه ۸۰ شرکت ایران رادیاتور با توجه به استقبال خوب مصرف کنندگان از پکیج دیواری تصمیم به راه اندازی خط تولید پکیج دیواری را گرفت و در همان سال‌ها پکیج ایران رادیاتور پا به بازار تاسیسات گذاشت. با توجه به سابقه ایران رادیاتور در زمینه تولید رادیاتور آلومنیومی پکیح ایران رادیاتورتوانست خیلی زود جای خود را در بازار باز کند، به صورتی که بعد از گذشت دو سال توانست به یکی از پرفروش‌ترین برندهای بازار پکیج دیواری تبدیل شود. پکیج ایران رادیاتور در حال حاضر در سه سری ECO ،M و L تولید می‌شود که به ترتیب ECO سری اقتصادی، M سری میان رده و L پرچم دار پکیج ایران رادیاتور است.

با گذشت چندین سال از تولید پکیج ایران رادیاتور و موفقیت‌هایی که این شرکت توانست در مورد تولید پکیج به دست بیاورد با توجه به افزایش زیاد قیمت آلومنیوم و گران شدن فزاینده رادیاتورهای آلومنیومی در سال ۱۳۹۳ شرکت ایران رادیاتور تصمیم به تولید نسل جدید رادایتور پنلی گرفت و خط تولید پیشرفته‌ای در مورد تولید رادیاتور پنلی در کارخانه ایران رادیاتور راه‌اندازی شد. با توجه به خوشنامی و کیفیت خوب محصولات ایران رادیاتور دیری نپایید که شرکت ایران رادیاتور توانست سهم عمده فروش رادیاتور پنلی بازار تاسیسات را به عهده بگیرد. با تبلیغات گسترده و وسیعی که رادیاتور پنلی ایران رادیاتور در صدا و سیما و جراید داشت توانست جای خود را به عنوان یک رادیاتور پنلی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول در بازار پیدا کند. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور دارای ۱۲ سال گارانتی تعویض است که این مورد خیال مصرف‌کننده را از کیفیت و طول عمر این محصول راحت می‌کند.

از جدیدترین محصولاتی که شرکت ایران رادیاتور به سبد محصولات خود اضافه کرده است کولر گازی ایران رادیاتور است. در سال ۱۳۹۶ با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران انجام شد و در کنار آن با توجه به مشکلات ارزی، واردات کولرگازی به عنوان محصول لوکس با تعرفه‌های بالایی انجام و در نتیجه آن کولر گازی خارجی با قیمت‌های بسیار بالا در بازار معامله می‌شد. این موارد بهترین موقعیت را برای شرکت‌های ایرانی به وجود آورد که کولر گازی را در ایران تولید و مونتاژ نمایند. از معتبرترین شرکت‌های تاسیساتی که شروع به تولید کولر گازی نمودند کولر گازی ایران رادیاتور و کولرگازی ایساتیس است که با کیفیت بالا و برند معتبری که داشتند توانستند جای خود را در بازار باز کنند. با توجه به نیاز بازار به کولر گازی و گرمای هوا که هر ساله بیشتر می‌شود، بهترین زمان برای شرکت ایران رادیاتور بود که بتواند کولر گازی ایران رادیاتور را در بازار با کیفیت خوب و قیمت مناسب جا بیاندازد. کولر گازی ایران رادیاتور در سایزهای مختلف همچون ۹، ۱۸، ۲۴ و ۳۰ هزار بی تی یو بر ساعت تولید می‌شود. کمپرسور کولر گازی ایران رادیاتور مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا و با کندانسورهای با فین طلایی تولید و به بازار عرضه می‌شود. این کولر گازی با کمپرسور روتاری که از گاز R۴۱۰ استفاده می‌کند توانسته است رده انرژی A را دریافت نماید که این امر در میزان مصرف برق شما تاثیر بسیاری می‌گذارد. کولر گازی ایران رادیاتور دارای نصب رایگان و ۵ سال ضمانت کمپرسور است.

فروشگاه اینترنتی دمانما از معتبر ترین فروشگاه اینترنتی تاسیسات در ایران است که از سال ۱۳۹۳ در این صنعت شروع به کار کرده است. دمانما تمامی محصولات شرکت ایران رادیاتور را به صورت کامل و با گارانتی معتبر با بهترین قیمت به مصرف کنندگان عزیز ارائه می‌نماید. همچنین می‌توانید اطلاعات، نقد و بررسی دقیق انواع مدل‌های پکیج ایران رادیاتور، رادیاتور پنلی ایران رادیاتور و کولر گازی ایران رادیاتور را در سایت دمانما به آدرس www.DamaNama.com مشاهده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۷۷۴۰۴۰۴۴-۰۲۱ با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار