کد خبر: ۸۵۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱ 18 May 2020

همکارانی که به علت ریزش و کاهش بیمار در اثر کرونا امکان پرداخت اجاره محل مطب را ندارند توجه داشته باشند که قرار داد اجاره یک عقد لازم است و فسخ دلخواه آن تابع توافق طرفین است.
اگر به علت فقدان درآمد به نوعی ورشکسته شده‌اید و باید مطب را از جیب اداره کنید، قبل از برگشت خوردن چک‌ها به عرف رایج روابط مؤجر و مستأجر اقدام کنید.
دو ماه قبل از رفتن به مؤجر اعلام کنید که امکان پرداخت اجاره را نخواهید داشت لذا با پرداخت دو ماه اجاره آینده از مؤجر درخواست کنید مستأجر دیگری به جای شما برای ملک مطب پیدا کند.
مطب پزشکی امکان تکافوی هزینه شامل اجاره را حتی با بازنگری تعرفه ۹۹ نخواهد داشت و بهتر است مطب استیجاری را تبدیل به محل کوچکتر و جمع و جورتر در منطقه فقیرتر از شهر با استاندارد پايين‌تر کنید.
این اتفاق در سه تا چهارماه آینده اجتناب ناپذیر است و مؤجر شما را به علت عدم پرداخت چک‌ها جواب خواهد کرد پس بهتر است به جای برگشت خوردن چک توافق کنید که حفظ آبرو شود.
طبابت خصوصی در مطب‌هاى گران که ساختمان ۲ میلیاردی را وقف یک‌ساعت ویزیت کند، صرفه اقتصادی ندارد و بهترین راه ممکن اعلام دو ماه قبل از تحویل و بلند شدن شرافتمندانه است.
این دردناک است ما هم می‌دانیم اما شرافت و آبروی فرد معسر قیمت ندارد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار