پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان پاوه گفت: ٣٠٠ هکتار از مراتع و جنگل‌های منطقه مرخیل و بوزین شهرستان پاوه دچار حریق شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 28 May 2020

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد:شهرستان پاوه از از نظر شیوع بیماری کرونا نسبتا در وضعیت مناسبی قرار دارد و آمار افزایشی نیست و کنترل و نظارت های خاص انجام می شود.

وی افزود: با افرادی که پروتکل ها را رعایت نکنند برخورد می کنیم و تمامی واحدهای صنفی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی و اقدام به فعالیت می کنند. از آنجا که شهرستان پاوه یک شهرستان مهمان پذیر است بحث رعایت اصول برای مهمان و میزبان جدی و مهم است.

فرماندار شهرستان پاوه خاطر نشان کرد: همه مردم گاهی از پروتکل ها خسته می شوند و به نوعی عادت های گذشته باز می گردد و این اصول هنوز نهادینه نشده است آنچه که ما به دنبال آن هستیم نهادینه کردن این مقررات و فرهنگ سازی و آموزش در این راستاست.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: منطقه ی مرخیل و بوزین در شهرستان با آب و هوای گرمسیری دو روز گذشته دچار آتش سوزی شد و حدود 300 هکتار از مراتع و جنگل‌های این بخش دچار حریق شد، پس از مهار آن مجددا روز گذشته شعله ور شد که با کمک نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، فرمانداری، بخشداری، دهیاری و مردم مهار شد.

ایده پور متذکر شد: متاسفانه یکی از نظامیان فداکار در این آتش سوزی جانش را از دست داد. لازم به ذکر است که منطقه مره خیل منطقه چهارم حفاظت شده کشور به لحاظ گونه های جانوری و زیستی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار