امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:برگزاری مراسمات مذهبی ، مجالس ترحیم، عروسی ، و نماز جماعت در شهرستان هرسین ممنوع می باشد و از ورود کارکنان و مراجعه کنندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 30 May 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به اینکه شهرستان هرسین از طرف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمانشاه در ردیف شهرستان های با "وضعیت قرمز" معرفی شده است، جهت جلوگیری از گسترش کرونا می بایست تدابیر پیشگیرانه ای بر مبنای نظارت های سختگیرانه و مستمر در شهرستان لحاظ شود.

وی خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در وهله اول به نفع مردم است لذا برگزاری هرگونه مراسم عزا و شادی (عروسی) ممنوع می باشد و در صورت اجرا بعد از تذکر مراسم تعطیل خواهد شد.

فرماندار هرسین تاکید کرد:باید فاصله گذاری اجتماعی در بانک ها ، ادارات دولتی و اماکن عمومی رعایت شود و ورود کارکنان و مراجعه کنندگان بدون ماسک به اماکن مذکور ممنوع می باشد و مراتب کنترل و نظارت بر عهده ریاست آن مجموعه می باشد .

شاه آبادی در پایان گفت:شهرداری نیز بایدکماکان نسبت به ادامه گندزدایی سطح شهر و تاکسی ها و جمع آوری دستفروشان اقدام نماید.

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش از روسای ادارات خواست بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری جلسات غیر ضروری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار