معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار و سایر مسئولین مربوطه قول تامین پارچه استاندارد ماسک را گرفته‌ایم که امروز و فردا به استان می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 01 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر قباد محمدی ، با اشاره به توقف تولید ماسک در استان، گفت: متاسفانه نبود پارچه استاندارد جهت تولید ماسک این وضعیت را رقم زده و در حال حاضر ماسک‌های مورد نیاز بخش بهداشت و درمانی از استانهای تهران، اصفهان و البرز تامین می‌شود.

وی افزود: روزانه حدود 20 تا 30 هزار ماسک در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان توزیع می‌شود که در حال حاضر از دیگر استانها تامین می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبودی در بحث ماسک و تجهیزات در مراکز بهداشتی و درمانی نداریم و تنها مشکل کمبود ماسک در سطح داروخانه‌ها است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استاندار و سایر مسئولین مربوطه با جدیت تمام پیگیر تامین پارچه استاندارد برای تولید ماسک در استان هستند، گفت: در این زمینه قول هایی گرفته ایم و قرار است ظرف چند روز آینده پارچه استاندارد برای تولید ماسک در استان تامین شود.

وی افزود: در صورت تامین پارچه مورد نیاز ظرفیت تولید روزانه 150 هزار ماسک سه لایه جراحی استاندارد در استان وجود دارد که با این میزان تولید نه تنها نیاز استان، بلکه نیاز استانهای همجوار هم مرتفع می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار