کد خبر: ۸۵۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 01 June 2020
 

استاندار گیلان در آستارا اعلام کرد : امسال برای کسب 600 میلیون دلار درآمد حاصل از صادرات کالاهای غیر نفتی برای گیلان هدف گذاری شد.

 
هدف گذاری برای کسب درآمد صادرات کالاهای غیر نفتی گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛استاندار گیلان عصر امروز در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی که در فرمانداری آستارا برگزار شد گفت : امیدواریم با همت تجار، بازرگانان ، اتاق اصناف و بخش خصوصی 600 میلیون دلار درآمد نصیب استان شود.
 

ارسلان زارع با اشاره به شرایط ایران و دیگر کشورها با شیوع بیماری کرونا افزود :  با مدیریت درست و برنامه ریزی شده ، این آسیب ها در ایران کم تر اتفاق افتاده است و به رغم بسته بودن مرزهای کشور ، دادوستد از مرز زمینی شهرستان آستارا در جریان بود.

 
وی خواستار فعال شدن اتاق بازرگانی در شهرستان آستارا شد و اضافه کرد : فرمانداری،  ساختمانی برای این اتاق اختصاص داده است که امیدواریم اتاق بازرگانی گیلان با توجه به اهمیت موضوع ، نتیجه نهایی را به استانداری اعلام کند.
 

استاندار گیلان با انتقاد از لایروبی نشدن منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا تصریح کرد : از اداره کل بنادر و دریانوردی انتظار داریم تا پایان آذر ماه در خصوص لایروبی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان اقدام و نتیجه نهایی را به استانداری اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار