استاندار فارس بر تشدید کنترل‌ها و پیگیری نیازها در شهرستان‌های پُرخطر در راستای تامین سلامت مردم از سوی مسئولان و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 01 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:عنایت الله رحیمی طی نشستی با فرمانداران، روسای شبکه‌های بهداشت و درمان، دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرستان‌های دارای بیشترین آمار بروز و ابتلا به کرونا در استان فارس ضمن قدردانی از تلاش ایثارگرانه مجموعه سلامت فارس، مسئولان ارشد استان، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و انجمن‌های مردمی، هدف از این نشست را پرداختن ویژه به وضعیت کرونا در شهرستان‌های پرخطر استان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، استاندار فارس، با تاکید بر اینکه باید از تجربه‌های بحران کرونا در استان برای افزایش و بهبود خدمت رسانی به مردم استفاده شود، گفت: فرهنگ غنی مردم فارس به گونه‌ای است که با تعطیلی مراکز تجاری، فرهنگی، گردشگری و ورزشی و همچنین ارجحیت موضوع سلامت مردم بر تامین معیشت خود، به همکاری با دستگاه‌های اجرایی در مقابله با کرونا و تامین سلامت جامعه پرداختند.

رحیمی از فرمانداران، روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های دارای بیشترین آمار بروز و مبتلا به کرونا در استان خواست تا تدابیر لازم برای مدیریت این بیماری را در اولویت دستور کار خود قرار دهند.

او با تاکید بر اعمال اصول بهداشتی سختگیرانه به ویژه در شهرستان‌های پُرخطر فارس از سوی مسئولان ارشد، عنوان کرد: تدابیری ویژه برگزاری مراسم‌هایی به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل(ره) در چهاردهم خرداد در دستور کار قرار گرفته است.

رحیمی از مسئولان مجموعه سلامت در شهرستان‌های پُرخطر خواست تا با افزایش نمونه گیری در گروه‌های مختلف، افزایش کنترل‌ها و رعایت پروتکل‌های مرتبط با کرونا در صورت نیاز با ورود دستگاه‌های اجرایی، افزایش خدمت رسانی و رسیدگی به مبتلایان، بهبودیافتگان و قرنطینه گان خانگی و نقاهتگاه‌ها را در اولویت دستور کار خود قرار دهند.

او با اشاره به موج دوم کرونا در فصل پاییز، ادامه داد: باید تدابیری ویژه برای تامین تجهیزات مورد نیاز و اقلام حفاظت فردی برای کارکنان درگیر با کرونا پیش‌بینی و اندیشیده شود.

فرمانداران و روسای مجموعه سلامت شهرستان‌های لار، فسا، جهرم، گراش، مرودشت، کازرون، خنج، اوز، داراب و شیراز نیز در این نشست، گزارشی درباره وضعیت کرونا در شهرستان‌ها و اقدامات انجام شده در این زمینه و بیان مسائلی پیرامون مطالبات شهرستان‌های خود در راستای تامین سلامت مردم و افزایش خدمت رسانی به مبتلایان پرداختند.

برچسب ها: کرونا ، کنترل ، سخت گیرانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار