در راستای رفع محدودیت های سفر به جزیره کیش و بازگشایی فعالیت های اقتصادی و گردشگری در این منطقه صورت گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 08 June 2020

به گزارش خبرنگار «تابناک» از جزیره کیش ،مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش گفت: آمار پروازهای فرودگاه بین المللی کیش از ابتدای فروردین تا 18 خرداد سال جاری بین 25تا50 پرواز در روز افزایش یافته است که در این میان بیش از 95 هزار مسافر به جزیره کیش سفر کردند.

ورود ۹۵ هزار نفر گردشگر طی ۲۰ روز به جزیره کیش

علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش با بیان این که از ابتدای خرداد سال جاری میزان ورود گردشگران از مسیر هوایی به جزیره کیش در مقایسه با دو ماه گذشته رشد قابل توجی داشته است افزود: با رفع محدودیت های سفر به جزیره کیش از ابتدای خرداد به صورت تدریجی پرواز ها به مقصد کیش در حال افزایش است.

علی عرب به آغاز مجدد فعالیت های ایرلاین ها به مقصد جزیره کیش اشاره داشت و گفت: از ابتدای فرودین تا 18خرداد 16 شرکت هواپیمایی شامل: کیش ایر- زاگرس- ماهان- ایران ایر- ایران ایرتور- وارش- آسمان- آتا- قشم ایر- ساها- معراج- تابان- فلای پرشیا- کارون- سپهران- کاسپین با انجام 827 پرواز و جا به جایی 95 هزار و 990 مسافر و 1 میلیون و 25 هزار و 736 تن بار به مقصد جزیره کیش انجام شده است.

وی در خصوص خروجی های انجام شده از ترمینال فرودگاه بین المللی کیش افزود: کل پروازهای خروجی از ترمینال فرودگاه کیش 830 پرواز و 89 هزار و 394 مسافر همراه با 1 میلیون و 231 هزار و 977 تن بار صورت گرفته است.

گفتنی است فرودگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد پر ترافیک ترین فرودگاه کشور در بخش پروازهای داخلی است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار