عضو شورای شهر بندرعباس ضمن تذکر به رئیس این شورا گفت: روابط عمومی، روابط خصوصی شما نیست و وظیفه کارکنان این بخش انعکاس اخبار و مطالب اعضای شورای شهر است اما شما روابط عمومی را روابط خصوصی خودتان کرده‌اید و اجازه نمی‌دهید همکاران مطلب دیگری را منتشر کنند و در صورتی که قصد این کار را داشته باشند با بایکوت و سانسور خبری مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 09 June 2020

به گزارش ایلنا، کیانوش جهانبخش، عضو شورای  عالی استانها و عضو شورای شهر بندرعباس در این جلسه با اشاره به سخنان یکی از اعضای شورای شهر، اظهار کرد:ضمن تشکر از اصحاب رسانه که شرایط را به گونه ای رقم زدند که مردم و مسئولان با وظایف شورا بیشتر آشنا شوند؛ آقای بواشه در سخنان خود یک ماده قانونی را مطرح کردند که پیرو سخن ایشان مردم و اعضای شورا  و رسانه ها را به اصول ششم،هفتم،نهم و یکصدم تا 107 ارجاع می دهم که در آن وظایف و اختیارات اعضای شورا، شرح داده شده است.

تذکر جدی جهانبخش به رئیس شورای شهر بندرعباس؛ روابط عمومی، روابط خصوصی شما نیست

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: ما با همفکری و تذکر نمایندگان مشکلی نداریم نخواهیم داشت و از پیشنهادات آنان بهره خواهیم برد اما شورا هیچگاه تهدید و تهمت و افترا را از جانب نمایندگان مجلس برنمی‌تابد چرا که این شورا جایگاه و شان دارد و رای خود را از مردم گرفته است.

جهانبخش ضمن تذکر به رئیس شورا، عنوان کرد: روابط عمومی روابط خصوصی شما نیست و وظیفه کارکنان این بخش انعکاس اخبار و مطالب اعضای شورای شهر است اما شما روابط عمومی را روابط خصوصی خودتان کرده اید و اجازه نمی دهید همکاران مطلب دیگری را منتشر کنند و در صورتی که قصد این کار را داشته باشند با بایکوت و سانسور خبری  مواجه می شوند.

وی ادامه داد: تمام اعضای شورا می توانند صحت این ادعا را تایید کند؛ هیچ جای قانون چنین اختیاری به شما نداده که خود را برتر از سایر اعضا بدانید و کارکنان شورا کارکنان تمام اعضا هستند و شما تنها مسئول هماهنگی هستید؛ بارها این موضوع را به شما تذکر داده بودم اما نسبت به این موضوع بی توجه هستید.

این عضو شورا خطاب به رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد: نگاه شما تاکنون نگاهی اخلاقی و تقوایی بوده و حال شما باید در رفتار خود نیز این تقوا و اخلاق را نشان دهید.

جهانبخش در پایان به جراره گفت: از ابتدای جلسه هم شهردار و هم همکاران شورا صحبت کردند بدلیل تعهدی که به مردم داشته و دارم و به رغم تیر و ترکش هایی که بود از صفحه شخصی اینستاگرامم که با بازدید بالایی بود پخش کردم اما روابط عمومی باید تمام اتفاقات و سخنان اعضا را انعکاس بدهد اما به دستور شما فقط و فقط صحبت‌های شما و آقای بواشه از صفحه رسمی شورا که متعلق به مردم است، پخش می شود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار