عضو شورای شهر بندرعباس گفت: نمایندگان مجلس می‌توانند در همه مسائل ورود کنند و من نگفتم نماینده حق ندارد در شورا دخالت کند بلکه نظرم این بود که حق دخالت در امور داخلی شورا را ندارد.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 09 June 2020

به گزارش خبرگزاری فارس؛ فیصل دانش صبح امروز در نشست علنی شورای شهر با بیان این که قانون به اعضای شورا اجازه داده که بتوانند از شهردار سؤال کنند و استفاده از این فرصت یک حق قانونی برای اعضا است، اظهار کرد: من به عنوان سخنگوی شورای شهر که در 6 خرداد 98 به مدت دو سال به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدم، وظیفه دارم تا نظرات اکثریت شورا را بیان کنم اگر چه حملاتی نیز طی روزهای اخیر به بنده صورت گرفت.

نمایندگان مجلس باید صبر و طاقت بیشتری داشته باشند/ جراره جلسات هیأت رئیسه شورا را برگزار نمی‌کند

وی افزود: از نمایندگان مجلس که اتفاقا از دوستان من هستند، انتظار صبر و طاقت بیشتری دارم و از آنها می‌خواهم اجازه دهند که شورا کار خود را انجام دهد و انتظار آن است که بیشتر از هرکس، قانون‌گذار خودش قانون را رعایت کند.

عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به درخواست اعضای شورا برای برگزاری جلسه‌ای غیررسمی برای صحبت درباره طرح سوال از شهردار، عنوان کرد: بنده این خواسته اعضای شورا را به رئیس شورا منتقل کردم اما خانم جراره حاضر به تحویل گرفتن صورتجلسه اکثریت اعضا از من نشد و جلسه طرح سؤال را برگزار کرد که منجر به نیامدن اعضا شد.

دانش تصریح کرد: ما در شورا به صورت گروهی عمل می‌کنیم و وقتی اکثریت اعضا خواستار موضوعی هستند، رئیس شورا باید بر اساس قانون عمل کند.

سخنگوی شورای شهر بندرعباس همچنین گفت: خانم جراره به من گفت که سخنگوی شورا، رئیس شورا است مگر این که رئیس شورا برای خودش سخنگو انتخاب کند و این در حالی است که اعضای شورا در خرداد سال گذشته بنده را به عنوان سخنگوی شورا انتخاب کردند و خوده خانم جراره نیز به من رای داد. باید در این موارد و عمل به قانون با دقت بیشتری عمل کنیم تا بتوانیم قانون را جلو ببریم.

وی با انتقاد از عدم برگزاری جلسات هیأت رئیسه شورا در زمان ریاست فاطمه جراره بر این شورا، بیان کرد: شاهد دارم که از زمان رییس شدن خانم جراره تاکنون جلسات هیأت رئیسه شورا فقط دو جلسه برگزار شده است اما در دوران ریاست بنده در یک سال 56 جلسه هیأت رئیسه برگزار شد تا با هماهنگی و انسجام بیشتری عمل کنیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار