مدیر کل ارشاد استان البرز:
معلم یکی از مدارس منطقه دو آموزش و پرورش کرج برای آرام‌کردن دانش‌آموزان کلاسش لبریز شد. وی برای این‌که بتواند جلوی صحبت کردن نیمای 12 ساله با هم کلاسیش را بگیرد جوری با دست به سرنیما می‌کوبد که صورتش به میز برخورد کرده و بینی او می‌شکند."
کد خبر: ۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 28 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی روزهای اخیر خبر تکان دهنده‌ای مبنی بر ضرب و شتم یک دانش‌آموز نوجوان توسط خبرگزاری‌ها در استان البرز منتشر شد که بسیاری از خانواده‌ها را نگران کرد.
خبرگزاری ایسنا به قلم المیرا ایگیر گزارش این حادثه را منتشر کرده است.
در گزارش این خبرنگار آمده بود " معلم یکی از مدارس منطقه دو آموزش و پرورش کرج برای آرام‌کردن دانش‌آموزان کلاسش لبریز شد. وی برای این‌که بتواند جلوی صحبت کردن نیمای 12 ساله با هم کلاسیش را بگیرد جوری با دست به سرنیما می‌کوبد که صورتش به میز برخورد کرده و بینی او می‌شکند."
گفته می‌شود که یکی از مدیران میانی آموزش و پرورش از این خبرنگار شکایت کرده است.
در گزارش فوق درباره نحوه برخورد این مدیر با خبرنگار ایسنا آمده بود‌ " مسئول فوق در ادامه این سوال که چرا مسئولان پیگیر غیبت 10 روزه نیما از کلاس درس نبوده‌اند را بی‌پاسخ گذاشت و گوشی تلفن را بر روی خبرنگار قطع کرد."
بر اساس این گزارش، شکایت این مدیر میانه آموزش و پرورش البرز در حالی مطرح شده که مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان البرز از آن خبر نداشته است.
از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز پیگیر موضوع بوده و شخصا با خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این رابطه رایزنی و گفت‌وگو کرده است تا مدیر شاکی از شکایت خود صرف‌نظر کند.
در همین رابطه حسینی کاشانی به خبرنگار تابناک گفت: در این زمینه چند نکته مهم بوده و باید به آن توجه کنیم. نکته نخست این است که وظیفه رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و بیان مشکلات با نگاه مصلحانه و استفاده از ادبیات مناسب است.
وی بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ کس نمی‌تواند مانع از اطلاع‌رسانی صحیح و نقد مصلحانه و مناسب رسانه‌هایی باشد که با کمترین امکانات برای تحقق اهداف اسلام و انقلاب و در مسیر ولایت تلاش می‌کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: از سوی دیگر انتظار داریم که اصحاب رسانه نیز شرایط حساس و مشکلات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را لحاظ کرده و پیش از انتشار گزارش‌ها و اخبار خود، ضمن اینکه از صحت این اخبار به طور کامل مطمئن باشند، مشکلات و شرایط را هم در نظر بگیرند.
حسینی کاشانی تاکید کرد:‌ در این حوزه اداره ارشاد آماده هرگونه همکاری با اصحاب رسانه استان البرز است و حتی می‌توانیم مشاوره‌های لازم را به خبرنگاران ارائه دهیم.
وی درباره شکایت یک مدیر میانی آموزش و پرورش البرز از خبرنگار خبرگزاری ایسنا نیز گفت: تمام تلاش ما این است که این موضوع به شکایت و دادگاه کشیده نشود، چرا که نه شان آموزش و پرورش و نه شان خبرنگاران فهیم البرز است که مشکلات خود را به این شیوه رفع کنند.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان داشت: در همین رابطه تلاش داریم که طرفین در جلسات رودرو، موضوعات را مطرح کرده و تمام توان خود را برای رفع مشکل به کار بسته‌ایم.
حسینی کاشانی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با ورود ارشاد به این موضوع، شکایت از خبرنگار ایسنا پیگیری نشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار