کد خبر: ۸۶۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 19 June 2020
 
 
تابناک / جلسه ویدئو کنفرانس مدیران روابط عمومی توزیع برق کشور با مدیرکل روابط عمومی توانیر و خانم ساسانفر مسئول هماهنگی روابط عمومی صنعت برق کشور یکشنبه 18خرداد 99 برگزار شد

جلسه ویدئو کنفرانس مدیران روابط عمومی توزیع برق کشور با مدیرکل روابط عمومی توانیر و خانم ساسانفر مسئول هماهنگی روابط عمومی صنعت برق کشور یکشنبه 18خرداد 99 برگزار شد 

این جلسه هم اندیشی و تبادل تجربیات ،  بر اساس دعوت مهندس صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر با مدیران روابط عمومی توزیع برق کشور برای اجرای برنامه های اطلاع رسانی ، آگاه سازی و فرهنگ سازی وجلب مشارکتهای مردمی جهت گذر موفق از پیک
بارتابستان 99 برگزار شد .

مهندس صالحی اظهارداشت : تحقق برنامه های گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری فقط با همراهی ،  همدلی و همکاری شایسته مردم عزیز ایران امکانپذیر خواهد بود و موضوع مصرف بهینه باید همانند حفظ محیط زیست به یک موضوع اجتماعی و همه گیر تبدیل شود .

وی در ادامه از مدیران روابط عمومی خواست که از ظرفیت حداکثری رسانه ملی ، پایگاههای خبری مجازی برای آگاه سازی مردم و تغییر در رفتار مصرف استفاده کنند .

مهندس صالحی تاثیر مدیران ارشد شرکت ها را در برنامه های زنده  صدا و سیما بسیار مفید و تاثیرگذار ارزیابی کرد و خواستار تداوم فعالیتها در این زمینه شد .

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر از همه مدیران روابط عمومی صنعت برق خواست تا موارد و موضوعاتی از قبیل موشن گرافی – کلیپ و انیمیشن را با محتوای خوب تهیه و تولیدکرده    تا برای همه شرکتها به اشتراک گذاشته شود .

لازم به ذکر است که از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان حمیدرضا حکمت مدیر دفتر روابط عمومی به همراه حامد رسولی نژاد کارشناس پژوهش و افکار سنجی این دفتر در جلسه ویدئو کنفرانس حضور داشتند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار