جلیل نمازی حقوقدان از هرمزگان
کد خبر: ۸۶۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 26 June 2020

جناب رئیس جمهور محترم:
از اینکه حضرتعالی در مناظرات انتخاباتی به فکر اصلاح و تحرک بخشی به چرخه‌ی زندگی ملت ایران بودید جای بسی خوشوقتی داشت و همگان امیدوار بودیم تا کلیه مسئولان آینده مملکت در مقام خود همین مشی را دنبال کنند اکنون در خصوص مطالبی که ایراد فرموده بودید، قدری جای تأمل دارد که اگر اجازه بفرمایید به تنها یک مورد از بسیار مشکلاتی که گریبانگیر این روزهای ملت ایران بخصوص شهروندان هرمزگانی گردیده است خاطر حضرتعالی را معروض دارد...

جناب رئیس جمهور:
فراموشی و بی توجهی به وعده های انتخاباتی تان برای همه‌ی ملت ایران و همچنین مردم هرمزگان تبعات ناخوشایند بسیاری در پی داشته است و آنها را در تنگناهای شدید معیشتی و سلامتی قرار داده به طوریکه بی توجهی به قرنطینه شدن استان ، مردم هرمزگان را در این برهه از زمان به سوی مرگ می کشاند.

جناب رئیس‌جمهور:
مردم شریف هرمزگان نیز از حق حیات و سلامت و تعالی برخودارند؛ اما متأسفانه امروز در این تاخت و تاز بیماری جهانگیر کرونا، از جانب مسئولان کشوری مورد غفلت و بی مهری واقع شده اند و گوهر سلامتشان به مخاطره‌ی جدی افتاده است.

 

جناب رئیس جمهور محترم:
آیا افزایش روزافزون مرگ ناشی از کرونا در این دیار،نظارت و مدیریت کارآمدتر را طلب نمی کند؟ آیا بهتر نیست مدیریت این امر حساس به خود دلسوزان و دغدغه مندان هرمزگانی تفویض گردد؟

جناب رئیس جمهور:
بدرستی پیداست که بیماری کرونا پدیده‌ای است که سیاستمدران خونخوار جهان آن را برای ادامه حیات و بقای خود به جامعه بشریت تزریق کرده‌اند و هر لحظه که به هدف کثیف و نامشروعشان نائل گردند دنیا را از شر این هیولای وحشی خلاص خواهند کرد . بنابراین باید جهانیان در انتظار بمانند اما قرار نیست ناخواسته همسو با سیاست‌های پلید آنان قدم برداریم و از اتخاذ تصمیمات مدبرانه عاجز شویم.

جناب رئیس جمهور:
منصفانه نیست که سلامتی مردم مظلوم هرمزگان مورد غفلت مسئولان باشد؛ مردمی که در برخی از حوزه‌های انتخابیه با بیش از نود درصد آرا در تصاحب عالی ترین جایگاه اجرایی کشور برایتان ایفای نقش کردند. دور از انصاف است که به بهانه‌ی جهانی بودن شیوع ویروس کرونا از اعمال مقررات و محدودیت‌های لازم برای هرمزگان اجتناب گردد.

جناب رئیس جمهور:
ما همیشه در جهان مدعی بوده‌ایم که در تمام زمینه‌های علمی حرفی برای ارائه و گفتن داریم؛ اما امروز برای اتخاذ تصمیم قرنطینه سازی استانی عاجزیم و این تناقض گویی مشهود را چگونه باید پاسخ داد؟

جناب رئیس‌جمهور :
درستی ، صداقت و تقوی راستین اگر در جهت خدمت به ملت و اعتلای جامعه باشد، به انسان ارزش و اعتبار می بخشند و لاغیر...

جناب رئیس جمهور محترم:
صیانت از حیات و سلامت مردم جزء وظیفه ذاتی یک رئیس جمهور است و شما نیز این تعهد را پذیرفته‌اید . با توجه به مخاطره افتادن جان مردم این دیار، قرنطینه شدن هرمزگان و سایر استان‌های دارای وضعیت قرمز جهت حفظ سلامت ملت امری لازم و اجتناب ناپذیر است.

حق یاورتان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار