اگر چهار راه شهدای پلیس است ، بیلبورد بزرگی مزیّن به تمثال شهدای پلیس و یا نمادی از زحمات و رشادت‌های پلیس در چهار راه نصب کنید و مجسمه‌ی مرد پالتو بر تن و ماهی به دوش را هم به محلّ تولید و تکثیر ماهی‌های زینتی منتقل نمائید.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 01 July 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ قدیمترها می‌گفتند که بهتر است مدیران قبل از جلسات اداری و کاری یا دانش آموزان قبل از جلسات امتحانی غذا و نوشیدنی سبکی مصرف نمایند تا در جلسه‌ی کاری یا امتحانی به دلیل فعالیت زیاد دستگاه گوارش و سرازیر شدن حجم زیادی از خون به دستگاه گوارش مغز از خون کافی محروم نشود و تصمیمات عجیب و غریب در جلسات گرفته نشود و دانش آموزان هم در پاسخ به سئوالات امتحانی پرت و پلا ننویسند.

همچنین مصرف غذای سنگین و نوشیدنی زیاد و غیرمتعارف موجب می‌گردد تا به دلیل تردد زیاد مدیران و دانش آموزان در مسیر سرویس بهداشتی نظم جلسات اداری و امتحانی مخدوش و در پشت درب سرویسهای بهداشتی ترافیک شدید ایجاد و مدیران و دانش آموزان چون دانه‌های اسپند حرارت دیده یا پفیلای در حال داغ شدن مدام در حال بال بال زدن و بالا - پائین پریدن باشند.

اخبار مرتبط:

نصب اِلمانی ناموزون در ابتدای خیابان طلوع بندرعباس

کم خونی مغزی ناشی از پر خونی دستگاه گوارش موجب می‌گردد تا اکسیژن و قند کافی به مغز نرسیده و تصمیمات مدیران و پاسخ دانش آموزان به سئوالات عجیب و غریب باشد.

چند سال قبل با تصمیم و تصویب مدیران شهری در بندر عباس مجسمه‌ای از یک مرد پالتو بر تن که دو ماهی فایتر در آغوش دارد در سر خیابان طلوع نصب گردید.

مدیران شهر قبل از جلسات چه می‌خورند؟

اینکه چرا مرد با موهای لَخت در بندر عباس همیشه گرم ، پالتو به تن کرده و چرا ماهی فایتر در آغوش گرفته بماند ولی نصب مجسمه در چنین مکانی بیشتر سؤال بر انگیز بود.

چندی پیش هم با تبدیل محل به چهار راه اکنون مسئولین شهری تصمیم گرفته اند که نام چهار راهی که مجسمه‌ی مرد پالتو پوش و ماهی فایتر در بغل را در کنار خود دارد را "چهار راه شهدای پلیس" بنامند.

فکرش را بکنید چهار راه مزین به نام "شهدای پلیس" و با "مجسمه ی مرد ماهی در بغل" واقعاً مدیران محترم اداره کننده‌ی شهر قبل از این تصمیمات چه می‌خورند و آیا خون کافی به مغزشان می رسد.

اگر چهار راه شهدای پلیس است ، بیلبورد بزرگی مزیّن به تمثال شهدای پلیس و یا نمادی از زحمات و رشادت‌های پلیس در چهار راه نصب کنید و مجسمه‌ی مرد پالتو بر تن و ماهی به دوش را هم به محلّ تولید و تکثیر ماهی‌های زینتی منتقل نمائید.

برای تصمیماتی از این دست چه جلساتی که برگزار نمی‌شود و چه هزینه‌هایی که صرف نمی‌گردد و چه حقوقهایی که پرداخت نمی‌کنند بماند ، حداقل در جلسات و یا قبل از جلسات گروهی از متخصصان تغذیه با کارشناسی لازم تعیین کنند که مدیران محترم چه چیزی میل کنند تا برون ده تصمیماتشان به جای مغز باشد.
واقعاً مدیران محترم در جلساتشان چه می‌خورند؟

 مدیران شهر قبل از جلسات چه می‌خورند؟

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عامری
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کاش فقط همین یه دونه بود در جایابی المان ها و مساله مبلمان شهری خیلی ضعیف عمل کردن. برای هر المان مناقصه برگزار میشه و در نهایت طرحی انتخاب میشه و وقتی خروجیش اینه آدم شدیداً متأسف میشه، باید مشخص بشه چه جوری خروجیش اینه.
برای مبلمان شهری هر ساله نمایشگاه برگزار میشه حضرات با هزینه مردم تشریف می‌بردن خوشان خوشان ، خروجیش هم میشه این.
داداش شما هم نگران تغذیه اینا نباش قبلش تو هتلهای لوکس اقامت دارن و از نظر تغذیه مشکل ندارن
قاسمی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
شهرداری خیلی ضعیف عمل کرده وضعیت پارک‌ها افتضاحه، سرانه فضای سبز برای هر نفر تو بندرعباس به شدت پایینه.
یه سر رفتم پارک بانوان که تو ایام کرونا مجبور نباشم تو مکان سرپوشیده و باشگاه ورزش کنم.
وضعیت بسیار بدی داشت دریغ از یه رختکن، این درختا صد سال بود هرس نشده بودن ، شبیه مکان های متروکه می موند استقبال از اون هم به شدت پایین بود مجبوریم بریم ساحل هم که در ایام کرونا ممنوع شده و پلیس آنجا ایستاده
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چی بگم که نگفتنم بهتره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار