رئیس درمانگاه فرهنگیان بندرعباس:
رئیس درمانگاه فرهنگیان بندرعباس گفت: تست سرولوژی برای تشخیص بیماری کرونا در درمانگاه فرهنگیان بندرعباس انجام می شود و به زودی کلنگ ساخت درمانگاه بزرگ فرهنگیان استان به زمین زده می شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ 01 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، حسین ابول پور همایی گفت: درمانگاه فرهنگیان بندرعباس سال هاست که خدمات درمانی متفاوتی را به فرهنگیان و سایر افراد از سراسر استان هرمزگان ارائه می دهد.
وی افزود: تست سرولوژی یا تست خون جهت تشخیص افراد مبتلا به بیماری کرونا فراهم شده است و فرهنگیان سراسر استان هرمزگان و دیگر اقشار مردم می توانند با مراجعه به درمانگاه و با پرداخت هزینه حداقلی اقدام به گرفتن تست کرونا نمایند.
ابول پور ادامه داد: به زودی کلنگ احداث درمانگاه بزرگ فرهنگیان در ضلع شرقی شهر بندرعباس به زمین زده خواهد شد.
رئیس درمانگاه فرهنگیان بندرعباس گفت: ان شاءلله فاز اول ساخت این درمانگاه فرهنگیان تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسد که در این راستا بار زیادی از دوش درمان استان را کم می کند و مشکلات درمانی فرهنگیان استان را تا حدود زیادی برطرف خواهد کرد.
ابول پور خاطر نشان کرد: از زحمات استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به خاطر اختصاص زمین، معرفی خیر و پیگیری و مکاتبات پیرامونی و همچنین فراهم ساختن زمینه این اتفاق بزرگ تقدیر و سپاسگزاری می کنم.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار