مدیرکل استاندارد کرمانشاه گفت: با برگزاری به موقع جلسات کمیته فنی استانی آسانسور، تاییدیه ایمنی با سرعت بیشتری صادر و موانع آن برداشته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 03 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،؛محمودرضا نیازی افزود: کمیته فنی استانی آسانسور، مطابق دستورالعمل صدور و تأییدیه ایمنی آسانسورهای برقی و با مشارکت تشکل های صنفی و صنعتی آسانسور و پله برقی، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده جامعه ممیزی و شرکت های بازرسی و همچنین کارشناسان متخصص اداره کل استاندارد استان برگزار می شود.

وی اظهارداشت: در جلسه کمیته فنی استانی آسانسور در سال جاری تعداد هفت پرونده مورد بررسی قرار گرفت، که نواقض آنها عمدتاً مربوط به مشکلات سازه ای ساختمان در موتورخانه، چاه و چاهک آسانسور بود.

مدیرکل استاندارد کرمانشاه افزود: وظایف کمیته فنی استانی آسانسور رسیدگی به پرونده های دارای ابهام در انطباق با استاندارد ملی ۱- ۶۳۰۶ و بررسی استعلام ها و استفسارهای فنی ارجاعی از ستاد مرکزی سازمان و گزارش نتایج رسیدگی است.

نیازی با اشاره به اینکه تمامی آسانسورهای منصوبه به صورت مستمر باید مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار گیرند، افزود: کارفرمایان و مجریان پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها موظفند فقط با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ که اسامی آنها در سایت اداره کل استاندارد کرمانشاه به آدرس Kermanshah.isiri.gov.ir ، قرارداد منعقد نمایند.

وی یادآور شد: در راستای نظارت بر حسن جریان امور و طرح تکریم ارباب رجوع، شهروندان می‌توانند در صورت نارضایتی از ایمنی آسانسورهای منصوبه دارای گواهی تایید صلاحیت و یا عملکرد شرکت های بازرسی همکار، اداره کل استاندارد کرمانشاه را از طریق تلفن ۲۴ ساعته ۱۵۱۷ ، خط ارتباطی ۴۵۱۷ و یا سایت اداره کل استاندارد استان (در بخش ارتباط با ما) در جریان قرار دهند تا ضمن رسیدگی، با متخلفین مربوطه برخورد قانونی نیز صورت پذیرد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار