در راستای محرومیت زدائی ازفضاهای آموزشی:
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در راستای رفع محرومیت از فضاهای آموزشی روستایی،هشت آموزشگاه با 16 کلاس درس در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 04 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی گفت: مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان هرمزگان، طرح آجر به آجر با هدف ایمن سازی فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش کلید خورده است.
وی افزود: در همین راستا و با هدف رفع محرومیت از فضاهای آموزشی و همچنین بسط و گسترش عدالت آموزشی بویژه در مناطق محروم روستایی، هشت مدرسه با 16 کلاس درس در مناطق مختلف روستایی شهرستان جاسک به بهره برداری می رسد.

8 مدرسه در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد
دادی زاده با بیان اینکه این هشت پروژه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسند، اضافه کرد: مدرسه سه کلاسه ابوذر کروچ، دبیرستان سه کلاسه متوسطه بیاهی، اموزشگاه دو کلاسه حسن البناء گنگان، یک کلاسه امید نریگی، یک کلاسه امیر المؤمنین گزرک، دو کلاسه مصدق لیردف، مدرسه سه کلاسه فردوسی گتی و یک کلاسه ضامن آهو رنز از جمله هشت پروژه ای هستند که تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

8 مدرسه در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با افتتاح این هشت مدرسه قریب به 230 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن برخوردار می شوند.
دادی زاده به دیگر پروژه های در دست اقدام در شهرستان جاسک که تا مهر 1400 به بهره برداری خواهند رسید، اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت ساختمان نمایندگی بخش لیردف شهرستان جاسک و همچنین ساخت دبیرستان شش کلاسه دخترانه خیرالنسا پیوشک توسط خیر نیک اندیش آقای شیخ عبدالجلیل قاسمی از جمله پروژه های بزرگ دیگر هستند که در سال آینده افتتاح می شوند.

8 مدرسه در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد
عضو مجمع خیرین مدرسه استان هرمزگان ادامه داد: کلنگ ساخت مدرسه یک کلاسه شهدای بانک سپه روستای نامکن ، مدرسه دوکلاسه روستای محمد آباد و نیز مدرسه دوکلاسه روستای خیرآباد بخش گابریک نیز توسط خیرین نیک اندیش به زمین زده شده که امیدواریم حداکثر تا سال آینده شاهد افتتاح آنها باشیم.

8 مدرسه در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار