کد خبر: ۸۷۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 05 July 2020

 

تابناک/همانطور که می دانید استان گیلان بیشترین تنوع غذایی ایران را دارد و از آنجا که گردشگران زیادی به شمال ایران به‌خصوص گیلان زیبا سفر می کنند بالطبع رستورانهای زیادی هم دارد . اما در خود پایتخت نیز رستورانهای گیلانی زیادی وجود دارد که اگر روزی هوس خوردن غذاهای متنوع گیلان را داشتید ولی امکان سفر برای شما مهیا نیست می توانید به این رستورانها بروید و در شلوغی پایتخت گیلان سبز را به خاطرتان بیاورید .
البته که تهران به عنوان پایتخت، رستوران ‌های غذاهای شمالی خوب و باکیفیت کم ندارد و گاهی همین بالا بودن تعداد گزینه‌هاست که انتخاب را دشوار می‌کند؛ اما نگران نباشید ما در ادامه این مطلب بهترین رستوران ‌های گیلانی تهران را برایتان لیست کرده‌ایم .

رستوران گیلانه تهران

 

رستوران گیلانه

یکی از رستوران‌ های سنتی گیلکی در تهران که به‌ جرات می‌توان در صدر لیست بهترین رستوران‌ های تهران قرارش داد، رستوران گیلانه جردن است. دکوراسیون سنتی رستوران گیلانه در تهران شما را غافلگیر می‌کند. وارد که می‌شوید انگارنه‌انگار که در تهران، شلوغ‌ترین شهر ایران هستید؛ آن پنجره‌های چوبی با شمعدانی‌های پشت پنجره گذاشته‌شده و نور آبی فضا شما را برای چند لحظه هم که شده میهمان رشت و سفره‌خانه‌هایش می‌کند. اگر رستوران گیلانه به عنوان بهترین رستوران گیلکی تهران انتخاب شماست فراموش نکنید که حتماً یکی از سه غذای محبوب این رستوران یعنی، کباب‌ترش گیلانه، جوجه کباب‌ترش و میکس گیلانه را امتحان کنید. البته که از باقلاقاتق و میرزاقاسمی‌اش هم نمی‌شود گذشت. اگر با جمع دوستان و یا خانواده به گیلانه رفتید، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای سفارش غذاهای مشابه حتماً چند نوع غذای متفاوت سفارش دهید و باهم به اشتراک بگذارید؛ تا هیچ‌یک از طعم‌های بی‌نظیر این رستوران گیلکی را از دست ندهید.

آدرس شعبه الهیه:خیابان گلنار، خیابان ماهرو، بن بست پناهی، برج های الهیه

آدرس شعبه جردن:منطقه جردن، بلوار آفریقا، بلوار صبا، پاساژ مدیترانه.

رستوران بهزاد تهران

رستوران گیلکی بهزاد

اگر می‌خواهید علاوه بر لذت بردن از کیفیت غذا، از محیط داخلی رستوران هم لذت ببرید، رستوران بهزاد گزینه‌ی مناسبی است. تصور کنید به‌محض ورود به رستوران، قرار است دست ‌هایتان را با بهارنارنج بشویید و اصیل‌ترین غذاهای گیلانی را سفارش دهید! رستوران بهزاد از بهترین رستوران‌ های گیلکی تهران است؛ که در محدوده‌ی شهرک غرب واقع ‌شده و گزینه‌ای عالی برای وقت گذراندن با دوستان و خانواده،‌ به بهانه‌ی صرف یک غذای شمالی است.
رستوران گیلکی بهزاد یک رستوران درجه‌یک و بی‌عیب و نقص گیلکی در تهران است؛ که منو آن از هر رستوران گیلکی کامل‌تر است. علاوه بر این با اضافه کردن بخش غذای گیاهی به منو، رستورانش را به گزینه‌ای مناسب برای گیاهخواران تبدیل کرده است.

آدرس : تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، نبش کوچه توحید ۴

رستوران گمج تهران

رستوران گیلکی گمج

رستوران گمج تهران، یکی از بهترین و اصیل‌ترین رستوران‌های گیلانی این شهر بزرگ بوده که در میدان ونک واقع شده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که گمج نام ظرفی سنتی و از جنس سفال در گیلان بوده که بانوان گیلانی، در زمان‌های گذشته از آن‌ها جهت پخت غذا بسیار استفاده می‌کردند. باید بدانید که رستوران گمج تهران در دو شعبه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.
آدرس :تهران، ونک، اتوبان حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، بلوار شهیدی، کوچه کمان شرقی، مجموعه رستوران های سیاوش

رستوران آویشو تهران

رستوران گیلانی آویشو

رستوران گیلانی آویشو در میان رستوران ‌های گیلکی تهران رستوران خوب و باکیفیتی است؛ اما اگر به دنبال بهترین رستوران ‌های شرق تهران آن‌هم با منو گیلکی می‌گردید آویشو بهترین انتخاب است. رستوران آویشو منویی از غذاهای اصیل گیلکی دارد. ولی مسئله‌ای که رستوران آویشو را از دیگر رستوران‌های مشابه متمایز می‌کند، فضای باز، موسیقی زنده و امکاناتی نظیر پارکینگ است که همگی در میزان رضایتمندی شما از این رستوران مؤثرند.

آدرس : تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ

رستوران ماهی سفید

رستوران ماهی سفید

اگر کمی از غذاهای محلی و طرز تهیه آن‌ها سر دربیاورید با یک‌بار تست کردن غذاهای رستوران ماهی سفید متوجه خواهید شد که این رستوران از بهترین رستوران‌ های غذا های شمالی در تهران است. شاید راز موفقیت ماهی سفید بیشتر از هر چیزی مهارت سرآشپز در پخت غذاهای محلی باشد. کیفیت غذای رستوران ماهی سفید بسیار بالاست و همین امر سبب شده تا درصد بالایی در رضایتمندی مشتریان کسب کند.
آدرس : تهران خیابان شریعتی، بالاتر از سید خندان، نبش کوچه لادن، طبقع فوقانی بانک پارسیان، پلاک ۵۳

رستوران گیلار تهران

رستوران گیلار

رستوران گیلار از متفاوت‌ترین رستوران ‌های سنتی گیلکی در تهران است. دکوراسیون و طراحی داخلی این رستوران شبیه به فضای داخلی خانه‌های ماسوله انجام‌شده است و این امر از همان ابتدای ورود شما را شیفته‌ی گیلار می‌کند. غذاهای گیلار در ظروف سفالی سرو می‌شوند که غذا خوردن را برایتان لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. کیفیت غذاها بالاست و همراه غذا پیش‌غذا و نوشیدنی‌های محلی گیلانی سرو می‌شود. رستوران گیلار در منطقه نیاوران واقع‌شده است.
آدرس:تهران، نیاوران، به سمت تجریش، نرسیده به چهارراه مژده، رستوران گیلار

رستوران خوش‌بین تهران

رستوران خوش بین (حسن رشتی )

رستوران خوش‌بین تهران، یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های گیلانی این شهر بوده که با سرو غذاهای اصیل شمالی در خدمت شما عزیزان است. باید بگوییم که این رستوران به نام حسن رشتی نیز در میان اهالی تهران بزرگ معروف بوده و شعبه دومی از آن نیز به همین نام در شهر رشت وجود دارد. رستوران خوش‌بین تهران، با محیطی ساده، صمیمی و قدیمی هر روزه پذیرای مهمانان بسیاری از سرتاسر تهران بزرگ با سرو خوشمزه‌ترین غذاهای شمالی می‌باشد. در این رستوران می‌توانید لذیذترین غذاها از جمله لذیذترین و بی‌نظیرترین کباب، میرزا قاسمی، کباب ترش‌ها، ترشی‌تره، جوجه‌ترش و ماهی دودی را نوش‌جان فرمایید .لازم به ذکر است که قیمت غذاهای ارائه شده در خوش‌بین با توجه به کیفیت آن‌ها بسیار راضی‌کننده و متناسب می‌باشد. به خاطر داشته باشید که این رستوران تنها در وعده ناهار از شما پذیرایی می‌کند. رفتن به رستوران خوش‌بین تهران مسلماٌ به یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات شما تبدیل خواهد شد. بنابراین، جهت سرو غذاهای شمالی این رستوران می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای شما عزیزان باشد.

آدرس :تهران، خیابان سعدی شمالی، پایین تر از چهار راه سیدعلی، پلاک ۵۱۰

رستوران ماهی خوری لاکان تهران

رستوران ماهی خوری لاکان

هرچند ممکن است نام این رستوران شما را به یاد روانکاو بزرگ فرانسوی، ژاک لاکان، بیندازد، اما برای بسیاری از افراد نام این رستوران با خوردن یک وعده ماهی لذیذ پیوند خورده است. رستوران لاکان در تهران بهترین جایی است که می‌توان انواع ماهی‌ها را در آن سفارش داد. این رستوران قدیمی بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و هنوز همان حال‌ و هوا را نگه ‌داشته است؛ از در و دیوار گرفته تا ظروف سرو استیل. نه سردرش عجیب و پرزرق ‌و برق است و نه دکوراسیون داخلی خاصی دارد؛ اما کیفیت غذا در رستوران لاکان شما را در ردیف مشتریان ثابتش قرار خواهد داد. بی‌شک که رستوران لاکان از بهترین رستوران ‌های گیلکی تهران در محدوده‌ی جمهوری است. البته حواستان باشد که این رستوران فقط برای وعده ناهار باز است و سرویس می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار