معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مردم تا اطلاع ثانوی می‌توانند تمامی امور را از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی و همچنین تماس تلفنی پیگیری و از مراجعه حضوری به ادارات جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 07 July 2020

نازنین شیبانی تذرجی ادامه داد: به‌منظور کاهش تجمعات و مراجعات حضوری در راستای حفظ سلامت جامعه، دستگاه های اجرایی ، شرکت ها موسسات دولتی و خصوصی از طریق تماس تلفنی به امور ارباب رجوع رسیدگی کنند.

مردم تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به ادارات جدا خودداری کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی، بانک ها و تمامی نهادهای استان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند ، عنوان کرد: استانداری بازدید‌های سرزده از ادارات را در راستای ارتقاء سلامت کارکنان و به منظور کنترل استفاده ماسک در دستور کار خود قرار داده است.

شیبانی تصریح کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین وسایل حفاظت فردی کارکنان خود اقدام لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز در استان هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کارکنان کمترین رفت و آمد ممکن را در سطح شهرها و مناطق داشته باشند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: مصوبه دورکاری برای کارکنان دارای بیماری زمینه ای، افراد بالای 50 سال، بانوان شاغل دارای فرزند خردسال و بانوان باردار در این هفته به قوت خود باقی است.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار