معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان:
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگا ن از توانمندسازی وتوسعه حرفه ای مدیران، معلمان و اولیاء دانش آموزان دوره ی ابتدایی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 11 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جلسه کمیته توانمندسازی و ارتقای حرفه ای نیروی انسانی اظهار کرد: توانایی نظام آموزشی و توانمندسازی مدیران و معلمان در تربیت فرزندان هر جامعه ای میسر است.
وی اضافه کرد: تابستان فرصت مناسبی برای اصلاح و به روز رسانی دانش حرفه ای مدیران و معلمان است.
بیت اللهی گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده توانمند سازی مدیران و معلمان به منظور بهره گیری از فناوری های نوین آموزش جهت عملیاتی کردن فرآیند یاددهی و یادگیری در کلاس های مجازی ضروری است.
معاون آموزش ابتدایی با بیان اینکه آموزش و مشارکت اولیای دانش آموزان در آموزش های مجازی و یادگیری آنها مؤثراست، افزود : پرورش نسلی کارآمد ، خلاق ، پژوهشگر و نقاد مستلزم آموزش و آگاهی کلیه ارکان دخیل درتعلیم و تربیت است .
وی ادامه داد : آموزش و پرورش با محوریت قراردادن مفاهیم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر پایه فرامین مقام معظم رهبری و همچنین شعار سال 1399 مبنی بر جهش تولید در آموزش و پرورش ، طرح توانمند سازی حرفه ای معلمان را اجرا می کند .
وی در پایان اظهارامیدواری کرد و افزود : آموزش بیش از 5 هزار مدیر و معلم در تیر ماه و مرداد ماه و همچنین اولیاء 200 هزار دانش آموز را در دستور کار اجرایی حوزه معاونت ابتدائی قرار دارد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار