کد خبر: ۸۷۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 11 July 2020

شخصاً تصمیم داشتم از این رو که به عنوان نمایندگان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شده اید پیام‌های تبریکی برایتان بنویسم و موفقیت تان را در جلب این همه آرا تهنیت بگویم ولی ... ولی دستم به شدت لرزید و قلم از نوشتن باز ایستاد، گفتم صبر می‌کنم تا انشاالله قدم به مجلس بگذارید و رسماً به انجام وظیفه نمایندگی مشغول شوید راهتان را بنگرم و کارتان را ببینم در صورتی که راه‌تان راه دفاع از حقوق مردم مظلوم هرمزگان باشد برایتان نامه تبریکی بنویسم و در حقیقت دعای خیر نمایم.

اکنون به درستی نمی دانم که مشی شما در مجلس یازدهم چه خواهد بود و برنامه تان چیست گر چه میدانم که انگیزه تان در مورد کاندید شدن جز خدمت به اسلام و مردم دردمند در سنگر مجلس چیزی دیگر نبوده و نخواهد بود.

آگاه باشید که به تعداد آرایی که موجب توفیق تان در انتخابات شده است دیده‌ها به اعمال و افعال شما در مجلس دوخته و متوجه حرکات شما خواهند بود مردم می‌خواهند ببینند که در طرح مسائل مملکتی آیا آزادانه می‌اندیشید. و رای های شما در تصویب پیشنهادات نتیجه انعکاس افکار واقعی شما خواهد داشت یا خدای ناکرده در چهار دیواری تصمیمات گروهی ، اختیار آزاد اندیشیدن و آزاد عمل کردن را از دست خواهید داد و گرفتار ملاحظات و دوستی و بده بستان های مجلس خواهید شد . اعلام موافقت و مخالفت تان در رای گیری‌ها با اراده خود و در نظر گرفتن مصالح کشور و استانمان خواهد بود یا با اشاره‌ی چشم و ابروی فلان و بهمان کسان.

در رای گیری های مجلس برای گروه‌ها و دست‌جات سیاسی از نظر شمارش یک رای فقط یک رای به حساب خواهد آمد و وجود خودتان را در مجلس در گرو گردانندگان و قدرت طلبان سیاسی قرار ندهید و همچون بزرگانی امثال دکتر شهریار مشیری و دکتر علی معلمی پور و مرحوم عباسی در عمل بگوئید ؛ که ما استاد و رفیق و حزب و گروه را دوست داریم ولی حقیقت را بیش از همه اینها دوست خواهیم داشت. برادران گرامی آنهایی که به شما رای داده اند و از میان همه کاندیدها فقط به شماها اظهار تمایل نمودند و شما را به عنوان نماینده خود در این دوره از مجلس شورای اسلامی برگزیده‌اند نمی‌خواهند ببینند که شما در مجلس برای پیشبرد مقاصد سیاسی گردانندگان قدرت طلب فقط یک رای به حساب می آیید و عین بردگان و غلامان انتصابی با اعلام موافقت و مخالفت جبری خدای ناکرده لطمه به اعتماد مردم بزنید.

نمایندگان محترم ؛ فراهم نمودن رفاه اجتماعی که عمدتاً در دو مقوله کار و مسکن خلاصه میشود خواسته مردم است نه اعلام موافقت یا مخالفتتان به اعتبارنامه جناب تاجگردون ، شک نداشته باشید که تاجگردون‌ها بلد هستند که چطور و چگونه تا پایان عمر لاکچری زندگی کنند اما این مردمند که از فقر رفاه اجتماعی در عذابند‌.

موکلین شما انتظار دارند که بی خود وقت و انرژیتان را برای جنگیدن در گود زورخانه‌های سیاسی آنهم بقصد انتقام گیری و عقده گشایی یکدیگر تلف نکنید.

موکلین شما با وجود اصول ۷۶ و ۸۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی هیچ عذری را در عدم تحقیق و تفحص به اظهار نظر در مسائل مملکتی و مصوبات مجلس از شما نخواهند پذیرفت به هر حال اکنون که هر روز صبح پاشنه کفشتان را برای رفتن بهارستان بالا می‌کشید تا ان‌شاءالله جای مدرس ها ، کاشانی ها و مصدق ها را اشغال کنید دعای خیر من و همه ی هم استانی هایمان بدرقه راه شما باشد امیدواریم که خداوند قادر تک تک شما و همکارانتان را در مجلس از شر شیطان انسان نما حفظ و حراست فرماید.
آمین

حق یاورتان

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار