مدیرکل بهزیستی استان ایلام؛
مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت : باتوجه به پراکندگی وبعد جمعیت بیشترین مداخله اورژانس اجتماعی مربط به شهر ایلام است وخدمات اجتماعی که همکاران اورژانس اجتماعی ارائه می دهند در شهر ایلام بیشتر از دیگر شهرستانهای استان است
کد خبر: ۸۷۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 12 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت : 20هزار خانوار با جمعتی بالغ بر 38هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

وی افزود : از این میزان شش هزار و 644زنان سرپرست خانوار و14هزار نفر معلول هستند.

مدیر کل بهزیستی بیان داشت : از انتهای سال ۹۶ تا انتهای سال ۹۸ حدود ۷ هزار نفر جدید تحت حمایت خدمات بهزیستی در استان قرار گرفتند اما باید گفت به دلیل بروز حوادث و معلولیت ها، مراجعه افراد و درخواست دریافت خدمات به صورت روزانه است و ورودی های سازمان بهزیستی به روز است.

همتی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۰۰ نفر پشت نوبت دریافت خدمات از سازمان بهزیستی هستند که پوشش این تعداد نیازمند تأمین اعتبار از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت محترم است، گفت : امید است که این امر محقق شود و این افراد نیز تحت حمایت قرار بگیرند.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام افزود : تمام مناطق پر خطر استان شناسایی شده اند وبرابر اساس الویت مارکز مشاوره ای وپیشگیری در این مناطق ارائه خدمات می کنند.

وی تصریح کرد : اقداماتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در استان وشهرستانها صورت گرفته است ونیازمند همکاری دستگاه های دیگر هستیم.

همتی گفت : 15مرکز ترک اعتیاد در استان فعال است که از این میزان 5مرکز در شهر ایلام ، دومرکز در شهر ستان دره شهر ودو مرکز در شهرستان دهلران است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار