نماینده مردم بندرعباس گفت: بر اساس پیگیری‌هایی که داشته‌ام، دلیل کاهش آزمایشات تشخیص کرونا در استان ناشی از کمبود کیت‌های تشخیص است.
کد خبر: ۸۷۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸ 14 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ احمد مرادی نماینده مجلسی ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این پرسش که چرا آزمایشات تشخیص کرونا در استان هرمزگان کاهش شدیدی داشته است، اعلام کرد: در این خصوص از دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دلیل را جویا شدم که علت اصلی کمبود کیت‌های تشخیص کرونا برشمردند.

مرادی:کاهش‌ آزمایشهای کرونا ناشی از کمبود کیت تشخیص در هرمزگان است/ سفید جلوه دادن وضعیت استان مسئولیت کیفری دارد

طی روزهای اخیر شمار آزمایشات تشخیص کرونا در استان به طور متوسط به کمتر از 400 مورد در روز رسیده است

نماینده مردم بندرعباس همچنین عنوان کرد: در این زمینه پیگیر افزایش تحویل کیت‌های تشخیص کرونا از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هستیم که روند تشخیص این بیماری در استان دچار کندی نشود. البته سیاست‌های وزارت بهداشت در زمینه نوع و نحوه انجام آزمایش تشخیص کرونا در افراد مختلف نیز تغییر کرده است که امروز حتماً این موضوع را نیز از وزارت بهداشت پیگیر خواهم بود.

جالب است به این نکته اشاره کنیم جدای از مصاحبه احمد مرادی که از لحاظ مسئولیت کیفری کسانیکه با اعلام وضعیت سفید و جشن‌های ترخیص مروج عادی‌سازی و سهل‌انگاری مردم شدند، در مرگ هموطنان مقصر و شریک هستند.
سبب ساز این بی‌خیالی دستآوردگرایانی هستند که با نطق‌های آتشین از شکست دادن کرونا و معجزه قریب‌الوقوع الگوی جهانی می‌گفتند...

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار