هشدار فرماندار:
به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی  فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه با حضور اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان به‌طور جد برخورد می‌شود، گفت: ۱۳۰ اتباع خارجی غیرمجاز رد مرز شدند.
کد خبر: ۸۷۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 16 July 2020

اختصاص۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای کنار گذر مهدی‌شهر - شهمیرزاد

فرماندار مهدی‌شهر ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر به میزبانی سالن جلسات این شهرستان ضمن بیان اینکه سال گذشته ۹۶ نفر و طی چهارماهه نخست سال جاری ۱۳۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان رد مرز شدند، ابراز داشت: با همین رویه تا پایان سال جاری دوسوم اتباع خارجی غیرمجاز را رد مرز خواهیم کرد که این جزو دغدغه مردم مهدی‌شهر محسوب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه طی هشت‌ماهه گذشته متوسط هرماه یک سازمان مردم‌نهاد در این شهرستان تشکیل‌شده است، ابراز داشت: اگر این سازمان‌های مردم‌نهاد نبودند دست ما در مبارزه با کرونا بسته بود و با توجه به اینکه امکان برآورد همه نیازهای مردم توسط دولت وجود ندارد لذا وجود این سمن‌ها می‌تواند بسیار مؤثر باشد لذا انتظار می‌رود نگاه مدیران به آن‌ها سازنده و مثبت باشد.

عبدالرضا میقانی  ضمن بیان اینکه هزار درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و ۹۸ درصد کشف سرقت در مهدی‌شهر ثبت‌شده است، افزود: همکاری نیروی انتظامی در برخورد با مواد مخدر و کشف سرقت و اتباع بیگانه که عمدتاً مجرد هستند باعث شد تا زمینه برای سرمایه‌گذاری و توسعه در مهدی‌شهر فراهم شود.

میقانی بابیان اینکه امروز کرونا بخشی از زندگی ما شده و معلوم نیست تا چه مدت می‌بایست با این ویروس زندگی کنیم، در ادامه تصریح کرد: در تلاشیم حداکثر بار به بخش درمانی وارد شود لذا باید ماسک زدن توسط مدیران نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها انجام شود تا این الگوسازی به‌کل جامعه تسری یابد.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه سال ۹۹ به لحاظ اعتبارات چندان مناسب نیست، افزود: وضعیت اقتصادی ناشی از رکود کرونا و تحریم‌ها باعث شد تا درآمد دولت در وضعیت بغرنجی قرار گیرد لذا می‌بایست باصرفه جویی بیشتر و دقت در هزینه کرد اعتبارات موجود این الگوسازی را به‌کل جامعه تعمیم دهیم.

وی در پایان بابیان اینکه تغییر ساختار اداری شهرستان در اولویت باید باشد، اضافه کرد: تشخیص اولویت درست در استفاده از اعتبارات، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اقصی نقاط شهرستان، تکریم ارباب‌رجوع جدی و مشورت با فرمانداری در امور می‌بایست در دستور کار مدیران قرار گیرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار