معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات قرآنی استان با مشارکت دو هزار دانش آموز در دو بخش پژوهش و آوایی برگزار شد و 104دانش آموز برتر راهی مسابقات کشوری شدند.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 16 July 2020

به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد مهرانی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری فعالیت‌های گروهی به صورت حضوری، بر اساس شیوه نامه وزارتی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم اجرای به شکل حضوری، این مسابقات به صورت غیر حضوری برگزار گردید.
وی افزود: در مرحله آموزشگاهی و در سراسر استان بیش از دو هزار دانش آموز قرآنی در رشته های پژوهشی و آوایی برگزار شد که منتخبین به مرحله شهرستانی و سپس به مرحله استانی راه پیدا کردند.
مهرانی ادامه داد: در مرحله استانی، آثار دانش آموزان به شیوه غیر حضوری به اداره قرآن عترت و نماز ارسال شد تا پس از بررسی و داوری، منتخبین برابر شیوه نامه وزارتی به دبیر خانه مسابقات آوایی و پژوهشی معرفی می‌شوند.
معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این مسابقات به‌ صورت غیر حضوری در چار رشته آوایی(قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی و ویژه) و پنج رشته پژوهشی (تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه ، احکام، انشای نماز) برگزار شد.
مهرانی بیان کرد: در نهایت ۶۰ دانش آموز برتر در رشته های پژوهشی و ۴۴ دانش آموز برتر در رشته های آوایی راهی مرحله کشوری می شوند که مسابقات رشته‌های پژوهشی به صورت غیر حضوری در مشهد مقدس و رشته‌های آوایی به میزبانی تهران برگزار می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: نحوه ارسال آثار به مرحله کشوری به شیوه لوح فشرده یا برگزاری مسابقات کشوری به صورت بر خط و آنلاین می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار