رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش هرمزگان:
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش هرمزگان از راه اندازی سامانه مشارکتها برای نظارت بهتر بر فعالیت مدارس و شوراهای آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 16 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، رامش فرزام امیر ابراهیمی در جلسه ویدئو کنفرانس با کارشناسان مشارکت‌های مردمی مناطق آموزش و پرورش استان گفت: سازمان مدارس غیردولتی جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری برای حل مشکلات مناطق آزاد مرزی و ادارات کل آموزش و پرورش کشور نیاز به دسترسی آسان سریع و دقیق اطلاعات کل کشور را داشت که سامانه مشارکت ها پلی جهت دستیابی به اهداف فوق است.
وی افزود: از این به بعد ارزیابی مدارس هیئت امنایی و شوراهای آموزش و پرورش سراسر کشور از طریق سامانه مشارکتها صورت می گیرد.
فرزام امیر ابراهیمی ادامه داد: صورتجلسات شورای آموزش و پرورش استانها ، دستورکارها، مصوبات و حتی حضور و غیاب اعضای شورای آموزش و پرورش نیز به صورت آنلاین از طریق سامانه مشارکت ها در سازمان مدارس غیردولتی قابل رویت خواهد بود.
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش هرمزگان به لزوم ثبت صد درصدی اطلاعات مدارس و شوراهای آموزش و پرورش در سامانه مشارکتها اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد از مدارس هیئت امنایی استان در سامانه مشارکت ها ثبت شده اند.
فرزام امیر ابراهیمی اضافه کرد: لزوم راه‌اندازی سامانه مشارکت ها در استان هرمزگان با توجه به مرزی بودن این استان و وجود مناطق آزاد بیش از پیش احساس می شود.
این مسئول بیان داشت: در سال جاری کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی تمامی مدارس هیئت امنایی و نیز شوراهای آموزش و پرورش استان هرمزگان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار