فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف بیش از 145 کیلوگرم مواد مخدر و دستگيري 6 نفر از قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان مرزی ساحلی بوموسي خبر داد
کد خبر: ۸۷۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 16 July 2020

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني فرماندهي مرزبانی استان هرمزگان، سردار"حسين دهکي" اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر در دریا، مرزداران پایگاه دریایی بوموسی با انجام اقدامات اطلاعاتي مطلع شدند، تعدادی قاچاقچی قصد انتقال مواد مخدر از طریق دریا به ساحل را دارند.
وی افزود:مرزداران، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی استان در یک اقدام بموقع شناورهای قاچاقچیان را متوقف کردند.
سردار دهکی با اشاره به توقیف 3 فروند شناور و دستگیری 6 قاچاقچی مواد مخدر تصریح کرد:مرزداران، در بازرسی از شناورهای توقیفی مقدار 147 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
فرمانده مرزباني استان هرمزگان خاطر نشان کرد: اشرار مسلح، قاچاقچيان بدانند كه مرزداران استان هرمزگان با همكاري ساير نهادهاي اطلاعاتي، امنيتي و با كمك مرزنشينان و ساحل نشینان غيور استان، با تمام وجود از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران حراست كرده و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غيرقانوني در مرز مقابله و برخورد مي‌کنند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار