رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش هرمزگان:
رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هرمزگان گفت: والدین می توانند به صورت غیر حضوری و با توجه به شرایط محل سکونت یا هدایت تحصیلی، فرزند خود را ثبت نام کنند.
کد خبر: ۸۷۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 16 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، مصطفی فرهمند با بیان اینکه تمامی فرایند ثبت نام دانش آموزان به صورت اینترنتی صورت می گیرد، افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا، بستری فراهم شده است که والدین به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام فرزند خود در نزدیک ترین مدرسه محل سکونت کنند.
وی افزود: والدین با مرجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به آدرس hormozgan.medu.ir و از درگاه میز خدمت/ سامانه پیش ثبت نام/ و درج اطلاعات شخصی و محل سکونت و نیز با توجه به شرایط موجود ثبت نام مدارس، دانش آموز خود را در مدارس دلخواه ثبت نام نمایند.
فرهمند ادامه داد: مدیران هر مدرسه با توجه با اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان در سامانه مدرسه خود، مجاز به ثبت نام نهایی دانش آموزان می باشند.
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: دانش آموزن پایه دهم نیز می توانند پس از ثبت مشخصات فردی، می توانند با بارگذاری کردن هدایت تحصیلی خود بر روی سایت و گرفتن کدرهگیری، در مدارس یا هنرستانهای دلخواه و در نظر گرفتن رشته مجاز مبتنی بر هدایت تحصیلی، ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار