مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: برای اجرای متوازن و نیز به فعلیت رسیدن اهداف آموزشی و پرورشی دوره های تحصیلی، نیازمند گفتمان سازی پیرامون سند تحول بنیادین است.
کد خبر: ۸۷۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 16 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده در نشست ویدیو کنفرانس آموزشی_ توجیهی تدوین برنامه سال 99 با مناطق آموزش و پرورش استان هرمزگان، گفت: برای درک مناسب و فهم دقیق از سند تحول بنیادین، باید بستر گفتمان و تبادل نظر بیش از پیش فراهم شود.
وی افزود: گفتمان سازی بین مجریان سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش باعث اجرای متوازن و همه جانبه سند تحول بنیادین و زمینه ساز تحقق اهداف دوره های تحصیلی می شود.
دادی زاده ادامه داد: در ابتدا باید مجریان درک و احاطه بر برنامه های عملیاتی و همچنین آگاهی کامل از اهداف، فعالیت ها و برنامه های سند تحول داشته باشند تا هم بر میزان و چگونگی اجرای سند نظارت کنند و هم تبیین و راهنمای اجرای فعالیت ها را انجام دهند پس لازم است نیروهای ستادی آموزش و پرورش اهتمام جدی در این راستا داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: برای تربیت جامع، متوازن و یکپارچه ساحت های تعلیم و تربیت و رسیدن به اهداف دوره های تحصیلی، ضرورت برنامه ریزی و اجرای بهینه در دستگاه گسترده آموزش و پرورش به عنوان یک اولویت اجتناب ناپذیر می باشد.
دادی زاده خاطر نشان کرد: نقش و کارکردهای تربیتی معلمان، نقش و جایگاه خانواده در تربیت رسمی، مبانی نظری نظام تربیت رسمی و عمومی، تبیین بخشنامه های ارسال شده از وزارت و اداره کل، تشریح شناسنامه تفصیلی و تبیین چگونگی تنظیم برنامه شهرستانها از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
در ادامه حمزه ترکمانی دبیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تشریح و تبیین برنامه سال 99 مطابق سند تحول در سطح استان، شهرستان و مناطق پرداخت.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار