معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از کسب رتبه دوم کشوری جشنواره تولید محتوا الکترونیکی توسط هنرآموز هرمزگانی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 16 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل افزود: با توجه به شرایط شیوع کوید 19،آموزش های مجازی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه آموزش هیچگاه تعطیل نمی شود، ادامه داد: جشنواره تهيه محتواي الكترونيكي در راستای کمک به کیفیت آموزش های مجازی معلمان و بروز استعدادهای تحصیل، بکارگیری امکانات پیرامونی و همچنین تبادل تجربیات تدریس در فضای مجازی برگزار گردید.
قویدل ادامه داد: ندا حافظی از هنرآموزان موفق رشته صنایع شیمیایی استان هرمزگان توانست در قسمت كليپ ويدئويي جهت انجام فعاليتهاي عملي، آزمايشگاهي رشته صنايع شيميايي با استفاده از نرم افزار هاي مولتي، رتبه دوم کشوری را کسب کند.
معاون آموزش متوسطه اعلام کرد: امروزه آموزش و انتقال بهتر دانش به مخاطب از طریق تولید محتوا از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و همچنین درک مطالب را تسهیل می کند.
این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از زحمات سرکار خانم ندا حافظی که موفق به کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره تولید محتوا الکترونیکی شده اند گفت: در شرایط کنونی کلیه دبیران و هنرآموزان باید در جهت یادگیری و توسعه دانش خود در این زمینه کوشا باشند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار