معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان گفت : ثبت سفارش کتب درسی پایه های اول ابتدائی، هفتم و دهم در سال تحصیلی 1400-1399 فقط از طریق سامانه کتب درسی به آدرس www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com امکان پذیر می باشد .
کد خبر: ۸۷۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 16 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ؛ رئیسی حسنلنگی افزود : ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب درسی این دوره ها از تاریخ 8 تیر 99 بر روی سامانه مذکور امکان پذیر می باشد و مدیران مدارس باید قبل از ثبت سفارش ، آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانش آموزان را در سامانه سناد به روزرسانی نمایند.
وی ادامه داد: ثبت سفارش کتب درسی به صورت گروهی و توسط مدیران مدارس انجام می گیرد و در صورت تمایل ، دانش آموزان و اولیاء آن ها می توانند از طریق سامانه مذکور برای ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.
رئیسی حسنلنگی ادامه داد: نام کاربری برای ورود به سامانه کد ملی و رمز عبور آن ها شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموز می باشد.
لازم به ذکر است: شرط لازم و قطعی ثبت سفارش کتب,ثبت نام کامل و قطعی دانش آموز در سامانه سناد و انجام بروز رسانی توسط سامانه(فعلا هفته ای دوباره)و نیز بعد از آن ثبت موبایل دانش آموز در سامانه کتاب و پرداخت وجه است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار