کد خبر: ۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳ 28 February 2015
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به شایعاتی در خصوص توزیع مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در بازارهای استان، گفت: این شایعات واقعیت ندارد.
مجتبی تقی زاده با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ در بازارها بودیم، افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان البرز برای تامین مرغ مورد نیاز مردم در هفته گذشته اقدام به توزیع 67 تن مرغ منجمد در بازارها کرد.
به گزارش ایرنا وی ادامه داد: در مجموع امسال ، برای تعدیل قیمت ها مقدار یک هزار تن مرغ توسط سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خریداری شده که از هفته گذشته توزیع این مرغ آغاز شده است.
تقی زاده گفت: تا کنون حواله توزیع 96 تن از این مرغ صادر شده که به زودی مابقی روانه بازارهای استان خواهد شد.
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: هرساله در آستانه سال جدید میزان تقاضا برای خرید مرغ در بازارها افزایش می یابد که این امر سبب کمبود و بالا رفتن قیمت ها می شود.
تقی زاده اظهار داشت: به همین علت سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اقدامات پیشگیرانه برای تعدیل قیمت ها و تامین مواد پروتئینی مورد نیاز مردم به عمل می آورد.
وی گفت: مرغ های منجمد شده مربوط به سال جاری است و هیچگونه مشکلی برای مصرف ندارند و مردم با اطمینان می توانند ضمن خرید از این نوع گوشت استفاده کنند.
از یکهزار تن مرغ منجمد موجود در استان برای بازار مصرف، 380 تن از مرغداران استان خریداری شده و مابقی از دیگر استان ها وارد البرز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار